Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 13 February 2013

Walentynkowe usta w 9-ciu odsłonach

Jutro Walentynki- wiem, wiem... nie lubicie tego święta. Ja również za nim nie przepadam, ale lubię go z zupełnie innego powodu :) Mimo to nikt nie powiedział, że tego dnia trzeba się chować gdzie popadnie. Wybrałam 9 propozycji szminek, które wydają mi się być idealne nie tylko na Walentynki. Wśród nich nie znajdziecie wyłącznie czerwieni, bo sama za nimi nie przepadam. Myślę, że każda z Was coś dla siebie znajdzie :)



Wszystkie szminki są z Avonu (seria Idealny Pocałunek), zatem:
1. Carresing Coral
2. Make out Red
3. Soft Pink (inna seria)
4. Berry Smooth
5. Red Embrance
6. Coral Connection
7. Loving Lilac
8. Fushia Flirt
9. Peach Peck

Który kolor przypadł Wam do gustu najbardziej?

20 comments:

  1. Uwielbiam brzoskwiniowe odcienie jak ten z numerem 9 :)

    ReplyDelete
  2. wow z Avonu?? aż nie wierzę, ale chyba zakupię :D



    Zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  3. Muszę przyznać że podobają mi się wszystkie odcienie :)!

    ReplyDelete
  4. nie wiedziałam, że Avon ma takie piękne kolory szminek! :)
    najbardziej podobają mi się 2,3 i 9 :)

    ReplyDelete
  5. O kurcze w Avonie takie piękne szminki ciekawe czy można próbki zamówić to bym sobie wszystkich spróbowała:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkie szminki to wlasnie probki:)

      Delete
  6. Mi najbardziej podoba się 9 :) A ile one kosztują??

    ReplyDelete
    Replies
    1. W obecnym katalogu nr 3 szminki te są w promocji i kosztują 15,99zł. W kolejnym katalogu (4) szminki już są dużo droższe i kosztują 32zł.
      Próbki to kwestia groszy (mniej więcej 60gr za 1szt., jeśli kupisz pakiet)

      Delete
    2. Chyba w takim razie się skuszę na 1 i 9. Przynajmniej będę miała dwie w cenie jednej w obecnym katalogu.

      Delete
  7. 9 mega, ale szkoda że ten odcień by mi nie pasował ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też myślałam, że wiele odcieni mi nie pasuje, ale jak się okazało, dzięki temu postowi odkryłam, że to właśnie 1 i 9 do mnie najbardziej pasują

      Delete
    2. 1 by mi też pasował, ale 9 jest za jasne, jakoś źle wyglądam w jasnych ustach ;/

      Delete
  8. 5,6 i 9 są świetne, dawno nie interesowałam się Avonem, chyba muszę przejrzeć katalog :)

    ReplyDelete
  9. Fantastyczne odcienie, najbardziej spodobał mi się ten ostatni :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  10. Jak dla mnie 2 i 9 chociaż wolę chyba matowe usta :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie czerwone i różowe pomadki :)

    ReplyDelete
  12. Na Twoich ustach wszystkie wyglądają pięknie! :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)