Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 19 February 2013

Efektowny, niepraktyczny- kawiorowy manicure

Dawno nie było posta dot. paznokci. Wszystko dlatego, że tej zimy moje paznokcie nie są w najlepszym stanie a nienoszenie rękawiczek odpłaciło się w postaci wysuszonych skórek :P 

Przypomniałam sobie o buteleczkach wypełnionych "kawiorem", które zakupiłam dawno, dawno temu i mogłam 100 razy ich użyć na różne okazje, ale ciągle zapominałam. Co prawda karnawał już za nami, ale to nie znaczy, że nie można jeszcze zaszaleć z paznokciami :) 

Nie wyszły jakoś "och i ach", ponieważ nie do końca wiedziałam, jak się do nich zabrać. Ostatecznie sprawdziła się technika: na jeszcze mokre, dosyć grubo pomalowane paznokcie sypię "kawior" i czekam, aż wszystko podeschnie. Następnie pędzelkiem strzepuję nadmiar kuleczek. Najlepiej paznokcie pomalować takim kolorem, który zleje się z kolorem kulek- dzięki temu nie widać prześwitów. Choć na początku kolor wydawał mi się być trafny, tak potem stwierdziłam, że mogłam wybrać jakiś inny, ciemniejszy.



Co do trwałości, to wiele się po nich nie spodziewam- myślę, że jeden dzień "nicnierobienia" to max, dlatego do szkoły w takich paznokciach z pewnością się nie wybiorę. Nie wyobrażam sobie także nawet jedzenia w takim mani :P Ciągle bym myślała, że mam piasek w ustach.

Nie radzę Wam zatem przepłacać na samym kawiorze, bo długo się nim nie nacieszycie. Ceny fiolek, które zakupiłam wahają się między 33 a 65gr. Zaraz po zakupie pisałam o nich <tutaj>.  
Te i inne bajery do paznokci kupiłam <tutaj> ;)

I co sądzicie?!

11 comments:

  1. Mnie takie coś nie przekonuje, pewnie by mi przeszkadzało;p

    ReplyDelete
  2. Próbowałam kilka razy ale nic mi nie wyszło :P

    ReplyDelete
  3. Wygląda fajnie ale niestety jest mało praktyczny :)

    ReplyDelete
  4. szkoda że sa nietrwałe :/

    ReplyDelete
  5. wyglądają fajnie aczkolwiek bardziej podobają mi się w jednym kolorze :D




    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam jedną buteleczkę półprzezroczystych kuleczek w jednym kolorze, więc z pewnością taki post się jeszcze pojawi na blogu :)

      Delete
  6. Osz Ty! Ja sobie dzisiaj myślę, żeby zrobić niedługo kolorowy kawior na paznokciach, wchodzę do Ciebie, a tu takie cudo:D Tym bardziej jestem przekonana, żeby zrobić sobie taką bajeczną posypkę na paznokciach:D

    ReplyDelete
  7. Na jakieś wyjście to bardzo ciekawa opcja:D

    ReplyDelete

  8. W marcu miałam imprezę weselną i zaszalałam u manicurzystki, nanosząc kawior jako ozdobę na jeden palec u prawej i lewej ręki. Już strojąc się zniszczyłam "bajerem" pończochy a na weselu rajstopy. Przy miniówie bardzo nie estetycznie wyglądają pozaciągane rajstopy. Dlatego miałam raz i jak przeboleję 2 pary rajstop to może się jeszcze skuszę, np w lecie:"))

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)