Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 22 February 2013

Brokat w roli głównej

Dziś taki szybki post. Troszkę mi się nudziło i pokombinowałam z paznokciami. Chciałam Wam pokazać kilka kolorów, więc każdy paznokieć pokryłam innym brokatem. Podobnie jak z kawiorowym mani <tutaj>- paznokcie te raczej długo nie pożyją :P 

Wersja z lakierem bezbarwnym

Wersja bez lakieru bezbarwnego
Efekt możecie ocenić same. Trochę jest zabawy z tym brokatem, a najwięcej- sprzątania po nim :) Myślę, że taki mani idealnie sprawdziłby się na imprezie, nigdzie indziej :P
Co sądzicie o efekcie końcowym?

7 comments:

  1. Ja zawsze pokrywam brokat warstwą lakieru bezbarwnego, który nie traci przez to swojego uroku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, to super ;) Następnym razem będę wiedziała, że nie muszę się bać bezbarwnego lakieru :)

      Delete
  2. BARDZO mi się podobają!!! dają taki piaskowy efekt, który uwielbiam :)

    ReplyDelete
  3. Świetne! Obok takich nie można przejść obojętnie! :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)