Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 27 February 2013

Bio: zakupy, zakupy, zakupy

Dzisiejszy dzień obfitował w paczki. Jedną z nich była paczuszka zamówiona na Allegro z naturalnymi kosmetykami. Wszystko było zapakowane w torebeczki, ozdobne saszetki... i wcale nie miało się wrażenia, że w środku są kosmetyki! A jednak... ;) 





1. Mydło Aleppo 17%- o mydłach tych tyle już pisałam, że mój jakikolwiek komentarz jest raczej zbędny. Zapraszam Was zatem do poczytania innych postów <tutaj>.
2. Mydło Aleppo 50%
3. Mydło Aleppo (gratis, bez informacji o zawartości % oleju z drzewka laurowego)


4. Olej laurowy- ma właściwości przeciwtrądzikowe, pobudza wzrost włosów, pomaga w walce z łupieżem. Działa oczyszczająco, ściągająco, bakteriobójczo.
5. Olejek arganowy- tyle się o nim nasłuchałam, że wreszcie musiał trafić w moje ręce. Ja z pewnością zastosuję go do pielęgnacji włosów, ale olejek można także stosować na skórę. Ma działanie regenerujące, dezynfekujące, chroni przed przedwczesnym pojawieniem się zmarszczek, łagodzi objawy trądziku młodzieńczego (to chyba coś dla mnie), ujędrnia i nawilża skórę.
6. Olejek busajna- zachciewajka mojej mamy. Nadaje się do skóry trądzikowej, suchej, łuszczącej i rozciągniętej. Ma właściwości odbudowujące.


7. Arabski krem po depilacji z dodatkowymi właściwościami, które zapobiegają wyrastaniu nowych włosków.

Ponadto w gratisach dostałam jeszcze magiczna maseczkę do twarzy, która w składzie zawiera czerwoną glinkę, olej arganowy, wyciąg z lawsonii i wodę różaną. Maska ta ma za zadanie oczyścić skórę z zaskórników, toksyn, złogów i sebum. Coś czuję, że zaczyna się sezon na eko. Będę Wam na bieżąco zdawać relacje z testowanych przeze mnie kosmetyków.

Macie któryś z tych kosmetyków i chwalicie go sobie? Jestem ciekawa Waszych opinii. Czekam zatem na Wasze komentarze :)

2 comments:

  1. Interesujące zakupy.
    Czekam na więcej słów o olejku laurowym i busajna ;)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  2. Ja niestety nie mam nic z tych rzeczy, ale zazdroszczę :P Obserwuję :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)