Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 10 January 2013

SOS Studniówka: paznokcie idealne!

Jestem totalnym leniem jeśli chodzi o przygotowania do studniówki. TO-TAL-NYM! Toteż czynności: manicure, makijaż, fryzura oddaję w ręce kosmetyczki. Dziś mogę Wam pokazać dopiero pierwszą część, czyli paznokcie. 
Nie zdecydowałam się na żadnego rodzaju tipsy, po prostu było mi żal długo zapuszczanych paznokci właśnie na tę okazję. Miałam z nimi trochę problemu, ponieważ w ciągu ostatniego tygodnia zdążyły się strasznie rozdwoić, ale kosmetyczka coś z nich wykrzesała. Wybrałam klasycznego frencha... z małą wariacją na serdecznym palcu :)



Znalazłam też kilka propozycji manicure idealnego na Studniówkę. Wszystkie pochodzą od Kasi z bloga Bottle of happiness.



  
Mogę śmiało powiedzieć, że mój manicure słabo wypada na tle paznokci Kasi. Mam jednak nadzieję, że wśród tych propozycji znajdziecie inspirację dla swoich zdobień.

Moja Studniówka już pojutrze. Nie mogę się doczekać. Tuż po niej spodziewajcie się fotorelacji i zdjęć mojej fryzury i makijażu.

Są może tutaj tegoroczne maturzystki?


5 comments:

  1. życzę udanej zabawy! moja była cudowna i żałuję że studniówka jest raz w życiu!

    ReplyDelete
  2. ja maturę mam już dawno za sobą- i 100dniówkę niestety też...
    udanej zabawy!
    mani jest śliczny :)

    ReplyDelete
  3. Udanej zabawy :) a paznokcie świetne :)

    ReplyDelete
  4. Przepiękne zdobienia. Zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  5. Wygląda ślicznie i mam nadzieję, że będziesz się genialnie bawić! Wspomnieniaaaa...:DDD

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)