Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 4 January 2013

Moje biżuteryjne dzieło: zimowa bransoletka

Właściwie zimy za oknami jeszcze nie widać (przynajmniej w moim rejonie), ale mimo to postanowiłam zrobić bransoletkę z czegoś, w czym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. A mowa tu o koralikach w zimowych kubraczkach. Od razu skojarzyły mi się z modnymi koronkami, choć w trochę bardziej zimowej wersji :)

Do jej wykonania potrzebowałam: stalowej linki, zapięcia, dwóch ogniwek, końcówek, 11 koralików w kubraczkach oraz dwóch malutkich Swarovskiego. 

Jeżeli któraś z Was byłaby zainteresowana nabyciem takiej bransoletki, chętnie podejmę się
produkcji. Wystarczy wejść do zakładki KONTAKT i napisać do mnie maila. Udzielę też informacji na Wasze wszelkie pytania ;)

A poniżej post dot. naszyjnika hand-made by me
(klikamy w zdjęcie)


Obiecuję wkrótce napisać kosmetyczny post...

Co sądzicie o bransoletce?

  

10 comments:

  1. kubraczki na koralikach już gotowe były?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ;) Aż takich zdolności manualnych nie posiadam ;)

      Delete
  2. jest urocza ;) dziewczęca i jednocześnie kobieca ;)

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin( lekkie obsunięcie ) ;p
    No to czeka nas obie niebawem matura :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;)
      Trzeba się z tym zmierzyć, żeby potem mieć dłuższe wakacje :)

      Delete
  4. Super blog będę częściej wpadać.:D Zapraszam do mnie :** Obserwujemy.? ♥

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)