Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 15 January 2013

Mój ci on! Carmex nareszcie w mojej kosmetyczce

Doczekałam się! Pierwsze poznanie i jednocześnie zauroczenie miało miejsce, dzięki grudniowemu Glamour, w którym znalazłam próbkę Carmexa. Od tamtej pory zaczęłam go używać regularnie, tym bardziej, że próbka starczyła mi na długi czas. Dziś zdecydowałam się na zakup balsamu Carmex o tym samym zapachu, jaki znalazłam w gazecie. 

I jestem wniebowzięta... Fajnie chłodzi i przede wszystkim NAWILŻA. Trochę nie wierzyłam akcji reklamowej gwiazd, które zachwalały ten balsam, ale po wypróbowaniu śmiało mogę powiedzieć, że jest wart każdych pieniędzy. Spełnia moje wszelkie oczekiwania, a mnie pod tym względem akurat ciężko dogodzić. Moje usta zimą wołają o pomstę do nieba i jeszcze trochę czasu minie zanim będę miała tak gładkie usta, jakbym sobie tego życzyła... Z pewnością Carmex przyspieszy proces regeneracji moich warg. Żałuję tylko, że tak późno się o nim dowiedziałam.

Macie balsamy Carmex w swojej kosmetyczce? Czym nawilżacie usta zimą?
 

9 comments:

  1. Ooo kolejna osoba zadowolona z carmexu :) kiedyś się będe musiała przekonać na właśnej skórze o jego działaniu :) póki co poluję na masełko z nivea :)

    ReplyDelete
  2. A ja wciaz Tisane i Tisane i Carmexu jeszcze nie probowalam ;) ale nie mowie nie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. słyszałam o Tisane, ale chyba tak jak w przypadku Carmexu- będę potrzebowała próbki, żeby przekonać się o jego cudownych właściwościach :)

      Delete
  3. mam ten zwykły w sztyfcie, dobry jest ale nie lubię tego szczypania :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie jest to bardziej efekt chłodzenia niż szczypania, który nasila się, gdy moje wargi są w nienajlepszym stanie.

      Delete
  4. Mam klasyczną wersję w słoiczku i bardzo lubię

    ReplyDelete
  5. Ja używam na zmianę Tisane z Carmexiem- Carmex w słoiczku lubię najbardziej, próbowałam też w błyszczyku ale nie wiśniowego;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wybrałam wersję w tubce- wg mnie jest bardziej poręczna.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)