Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 15 December 2012

SOS Studniówka: W poszukiwaniu butów

Wydawałoby się, że kiedy sukienka czeka już w szafie a nie wciąż na sklepowej półce, to zakup butów można nazwać "piece of cake". Jak się okazało, nie w moim przypadku. Trzy godziny spędziłam w galerii na poszukaniu butów, które wpasowałyby się w moje gusta. I pomyśleć, że szukałam TYLKO czarnych, klasycznych szpilek...

Do mojej sukienki pasowałyby i czarne i jasne buty. Zdecydowałam, że nie będę wyglądać jak uliczna zebra, dlatego postawiłam na czarne szpilki. Zdjęcie sukienki możecie zobaczyć tutaj (na samym dole posta). Wczoraj zastanawiałam się, jak takie "klasyczne" szpilki mogłyby wyglądać. Stwierdziłam, że jeśli miałyby być z jakimś akcentem, to tylko ze złotym, by pasowały do biżuterii. 

Łącznie, mam wrażenie, że przymierzyłam setki par. Początkowo w ogóle nie mogłam się na nic zdecydować. Żadne buty nie powaliły mnie na kolana. Potem znalazłam kilka par i w końcu miałam dylemat- które. 

Wahałam się między Stradivariusem za 129zł i Deichmannem za 79zł. Ostatecznie kupiłam te drugie:

W zależności od światła, tak się błyszczą i nie wydałam na nie dużo. Z pewnością jeszcze je wykorzystam w przyszłości.

Stradivarius prezentuje się tak:

Nadal mi się podobają te ze Stradivariusa, przy czym gdybym miała się zdecydować na zakup, miałabym problem z wyborem rozmiaru. 37 były troszkę ciasne (i miałam problemy z chodzeniem), 38 latały na nodze.


Znalazłam jeszcze kilka par w internecie, które przewinęły mi się dzisiaj przez ręce w czasie poszukiwań.
Bershka
 

Co sądzicie o moim wyborze?


5 comments:

  1. te z bershka są boskie... zresztą, podobają mi się wszystkie, uwielbiam szpilki <3 .dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  2. swietne! Tylko nie przesadz z brokatem w reszcie stroju!

    ReplyDelete
  3. bardzo ładne :) widziałam nawet ostatnio przepiękną sukienkę, która idealnie by do nich pasowała w małym butiku :)

    ReplyDelete
  4. Te pierwszę są boskie:D

    Zapraszam na konkurs do mnie! :) http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/2012/12/konkurs-wygraj-bon-na-buty.html

    ReplyDelete
  5. Moim zdaniem wybrałaś najlepsze do swojej sukienki ;D Ewentualnie ja bym jeszcze zastanawiała się nad tymi ostatnimi, z odkrytymi palcami, ale to już kwestia gustu, bo i te i te pasują :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)