Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 21 December 2012

Czym rozpieścił mnie DAXCosmetics tuż przed Świętami?

Jeszcze przed Świętami zawitał do mnie listonosz. Czekałam na pięć paczek, więc nie wiedziałam, której się spodziewać. W przesyłce znalazłam kosmetyki od DAXCosmetics z serii Perfecta. Miałam kilka produktów tej firmy, byłam z nich zadowolona i mam nadzieję, ze tak będzie i tym razem... Co znalazłam w paczce?

Testowanie pierwszego z kosmetyków rozpoczęłam już wczoraj. Na początek zdecydowałam się na drobnoziarnisty peeling, ponieważ w mojej pielęgnacji od dłuższego czasu brakowało delikatnego złuszczenia. Więcej o kosmetykach, w kolejnych postach.

Jak przygotowania do Świąt? U mnie jak na razie w proszku...
   
 

3 comments:

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)