Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 25 December 2012

Co Natalia Siwiec zrobiła z moim blogiem!?

Przyszedł czas odpoczynku i relaksu po ciężkostrawnych potrawach wigilijnych, które zapewne większość z nas jeszcze dzisiaj i jutro będzie dojadała. Tak więc po tych "ociężałych" chwilach usiadłam przy komputerze, żeby zasięgnąć nosa w blogsferze. Patrzę... i własnym oczom nie wierzę...

 
Wielokrotnie spotkałam się z humorystycznymi statystykami na Waszych blogach. Sama też kilka takich "perełek" znalazłam u siebie, ale nigdy nie wpadłam na pomysł, żeby je zapisywać. To co zobaczyłam, przerosło moje najśmielsze oczekiwania. W sumie sama nie wiem, śmiać się czy płakać... :) Ewidentne dzieło Natalii Siwiec...

Zapraszam Was również do nowej zakładki (sukcesywnie będę dodawać nowe kosmetyki):

Macie takie "perełki" na swoim blogu? Chętnie się pośmieję i przy okazji spalę kilka świątecznych potraw...

PS. Czekam na setną obserwatorkę bloga ;))




9 comments:

  1. Powiem szczerze, że rozwalił mnie ten screen. Ja mam często dziwne, jak to nazwałaś "perełki" ale nie do tego stopnia. Nie wiem, co powiedzieć, przepraszam...
    Wesołych Świąt
    + obserwuję

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takiej sytuacji naprawdę ciężko cokolwiek stosownego powiedzieć, także rozumiem Cię :)

      Delete
  2. Rozbawiło mnie to :)
    Ja dziś znalazłam u siebie ' nie chce mi się myć' ale to pikuś w porównaniu do Twojej 'perełki' ...

    ReplyDelete
  3. HAhahahahahahahahah, świetne, nie ma co! :D

    ReplyDelete
  4. Biedne dzieciątko co się nudzi . :c Śliczne oczka . U mnie na szczęście są w miarę normalne frazy . ;)

    ReplyDelete
  5. haha :) oj mam, wiele, niestety zapisywałam je na starym telefonie a później wymieniłam go na nowy i zapomniałam o tym :) ale np. dzisiaj ktoś wszedł na mojego bloga z frazy "jak możesz mi to robić?!" :)

    ReplyDelete
  6. haha niestety na moim blogu nie ma takich perełek, dzięki tej metodzie dowiedziałam się, że jesteś moją stałą czytelniczką - dziękuję :*

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)