Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 5 December 2012

Co kryje się w pudełeczku?

Ostatnio cierpię na brak czasu. Jeśli nie napiszę chociaż jednego posta od soboty do wtorku, to nie ma szans, żebym napisała go w środę, czwartek czy piątek, bo jestem zawalona zajęciami pozalekcyjnymi (w tym kursem tańca;)).
Kilka dni temu przyszła do mnie ślicznie opakowana paczuszka, że aż szkoda było mi ją otwierać.

A co to takiego? Dwa mydełka Aleppo z olejkiem różanym. Poprzednie już mi się skończyły, więc nadeszła pora na wypróbowanie czegoś innego. Tym razem obiecałam sobie, że jedno wykorzystam do twarzy i tak też robię. Przesyłka nie przyszła do mnie w ramach współpracy. Zaufałam producentowi, który napisał, że mydełka są w pełni oryginalne. Świadczą też o tym hologramy. Były bardzo tanie 20zł (przy darmowej przesyłce), więc długo nie czekałam.


 Myślę, że przez najbliższe dni będę Was raczyć zakupowymi postami, bo ostatnio jakoś dużo mi przybywa. Będzie też także o arabskim sposobie malowania oka ;)


2 comments:

  1. Haha, podobnie jak ty - mam strasznie zawalony środek tygodnia. Zamówiłam Aleppo z olejem laurowym i glinką, muszę przyznać, że nie słyszałam o tych różanych... Przy okazji - świetny nagłówek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;) Dzieło Kasi z bloga http://wymien-sie.blogspot.com/

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)