Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 12 December 2012

100 postów stuknęło blogowi!

Wczoraj, przy okazji publikacji posta o leczeniu trądziku, zauważyłam, że blogowi stuknęło 100 postów. A że dziś mamy taką piękną datę, to postanowiłam z tej okazji coś wyklepać na mojej klawiaturze :) 

Do chwili obecnej łączne odwiedziny bloga wynoszą ok. 34900,  skomentowano 554 razy, obserwatorów przybyło 90.

To tak z grubsza. Teraz troszkę ogłoszeń:
chciałabym niebawem zorganizować konkurs/ rozdanie. Zanim jednak przystąpię do ogólnego planowania zasad (bo kosmetyki już w sumie mam) chciałabym, żeby obserwatorów na blogu było co najmniej 100 :)

mój blogu....
 
 

9 comments:

  1. gratulacje i życzę kolejnych :))

    ReplyDelete
  2. Gratulacje! Czekam na kolejne posty i powodzenia!:D

    ReplyDelete
  3. Gratuluję :)
    i oby było jeszcze więcej!

    Zapraszam do siebie: http://blog.udziewczyn.pl/
    poza tym mam małe rozdanko z perfumami,
    Karina

    ReplyDelete
  4. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)