Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 27 November 2012

Świąteczna zieleń na paznokciach

Święta tuż tuż. Uświadomiłam to sobie będąc w sobotę w Warszawie- wszędzie światła, światełka, Mikołaje... A u mnie święta królują..., ale na dzień dzisiejszy jedynie na paznokciach. Czym jest moja "świąteczna zieleń"? To lakier Safari 70, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą kosmetyczną Quiz.
Przyznam szczerze, że nigdy nie przepadałam za tym odcieniem zieleni (teraz może trochę się przekonałam). Jest także ciężki w fotografii. Mój aparat nieźle się namęczył, żeby go uchwycić... Efekty możecie ocenić same.




Sam lakier jest w porządku- fajnie się go aplikuje, ma niezłą konsystencję i dobry pędzelek. Nałożyłam dwie warstwy, jedna po drugiej a na koniec top. Niestety, mimo długiego oczekiwania na wyschnięcie (malowałam paznokcie koło godz. 17), kiedy kładłam się spać, wciąż czułam, że lakier nie dosechł. Efekty "pościelowe" mogłam podziwiać dzisiaj rano :). Uprzedzam Was, że jeśli nie nałożycie topu, będziecie mogły też używać paznokci jako kredek w zeszycie. Wiem to, bo na lewej ręce mam top, a na prawej, z czystego lenistwa, nie. I dziś niejako tworzyłam bardziej lub mniej udane dzieła w zeszycie od polskiego. Nie mogę jeszcze nic konkretnego powiedzieć o trwałości tego lakieru. Uzupełnię ten wpis przy możliwie najbliższej okazji.

PS. Na dniach mój blog przeżyje metamorfozę dzięki Kasi . Mam nadzieję, że nie będziecie w stanie go poznać, ale wciąż będziecie go odwiedzać i obserwować. Pracuję też nad ulepszeniem i techniką robienia zdjęć. Wszystko po to, by ułatwić Wam (i przy okazji sobie) czytelność bloga.

Macie jakieś lakiery Safari?

7 comments:

  1. Wszystkimi lakierami Safari można tak "rysować" :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam jeszcze jeden do testowania, ale jest na szczęście półprzezroczysty, więc nie obawiam się już, że będę "rysować".

      Delete
  2. ja mam kilka czerwonych smug na ścianie przy łóżku;) ten kolor jest bardzo ładny! miałam podobny w okolicach zeszłorocznych świąt, też z Safari:)

    ReplyDelete
  3. O zrobili naklejki z numerkami fajnie, te drukowane strasznie szybko się ścierały;)
    Też sobie ostatnio kupiłam taką zieleń z myślą o świętach;)

    ReplyDelete
  4. mam taki malionowo-różowy i jest świetny! polecam!

    ReplyDelete
  5. :) skąd ja znam pokreskowane paznockiami notatki :D

    lubię lakiery Safari, ten jest świetny! za taką cenę mogę wybaczyć powolne schnięcie :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)