Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 29 November 2012

Rewolucja na blogu

Pamiętacie jeszcze, jak wyglądał mój blog przed metamorfozą? Ja też nie ;)) Tak wyglądał dotychczasowy nagłówek i tylko tyle udało mi się zachować z tamtego wyglądu bloga...


Cała rewolucja odbyła się za sprawą Kasi, która cierpliwie czytała moje maile z coraz to nowszymi pomysłami. Część z nich zatwierdziła, część nie, ale chyba wszystkie zabiegi wyszły na dobre. Efekt ostateczny możecie podziwiać w całej okazałości obecnie. Oczywiście, jeśli znajdę czas, wprowadzę jeszcze kilka gadżetów, które ułatwią Wam i mnie poruszanie się po blogu. 

Bardzo dziękuję Ci Kasiu za serce, które włożyłaś w pracę nad moim blogiem! Jesteś wielka!

Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? Podoba Wam się?

7 comments:

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)