Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 8 November 2012

Qnsztowne ozdoby do paznokci- haul paznokciowy


Kilka dni temu zamówiłam sobie kilkanaście fiolek z ozdobami do paznokci. Udało mi się trafić na niezłą promocję, toteż wszystko, co na pierwszy rzut oka wydawało mi się współgrające z moimi kosmetycznymi umiejętnościami, wrzucałam do koszyka, a dziś cieszę się z moich zakupów i żałuję, że nie zakupiłam więcej ;)


Hologramy: jasno-zielone piegi, srebrne kwiatki, białe piegi, srebrne diamenty, złote księżyce, wiśniowe piegi, złote kwiatki. Koszt takiej fiolki waha się od 33 do 65gr.

Szklane koraliki: przezroczyste zielone, mix nieprzezroczystych
Brokat: pomarańczowy
Koszt koralików przezroczystych to 33gr, nieprzezroczystych i brokatu: 65gr.

Pazłotko. Doznałam totalnego zaskoczenia, kiedy dotknęłam tego pazłotka. Jest niezwykle delikatne i o wiele razy cieńsze niż zwykła folia aluminiowa. Koszt jednego słoiczka to 1,25zł.

Do moich modułowych zbiorów dołączyło także 9 koralików modułowych, z których niebawem zamierzam zrobić dobry uczynek, ale tym razem w postaci prezentu dla Was ;) Z pewnością dołożę kilka fiolek z ozdobami i parę kosmetyków...

Zaopatrzyłam się także w błyszczące paski i szablony na paznokcie, które pokażę już w praktyce ;)

Pewnie chcecie wiedzieć, gdzie takie cudeńka można nabyć?! Zanim jednak Wam to zdradzę, od razu mówię, że to niepierwsze moje zakupy w tym sklepie i dlatego bez obaw możecie w nim kupować. Kiedy zajmowałam się wyrobem biżuterii, zaopatrywałam się jedynie w tym sklepie ze względu na niskie ceny, ale też dobrą jakość. Myślę, że kiedyś przyjdzie też pora na pokazanie Wam moich biżuteryjnych zbiorów. Do dziś mam masę niewykorzystanych koralików i półfabrykatów do wyrobu biżuterii, więc może najwyższy czas, żeby odkurzyć zbiory...

A oto link do sklepu:
                                                                                                                                                                                             
Ze sklepem Qnszt nie wiąże mnie żadna współpraca. Nie jest to artykuł sponsorowany. Polecam Qnszt ze względu na zaufanie, na jakie przez kilka lat zapracował sobie u mnie ten sklep.

12 comments:

  1. o prosze dużo pieknych błyskotek ;)

    ReplyDelete
  2. Ciekawe to pazłotko, to teraz czekam na zdobienia:)

    ReplyDelete
  3. nie moge doczekać się paznokci z tymi ozdobami :)

    ReplyDelete
  4. no no, czekam na mani z użyciem tych cacuszek:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkie zachęcacie mnie do zmycia lakieru i wzięcia się za te ozdóbki, ale dzisiaj już się boję kontaktu z pościelą:) Nie kuście mnie! :P

      Delete
  5. ah, ile świecidełek, aż mi się zachciało coś poprzyklejać na pazury :)

    ReplyDelete
  6. Zostałaś wyróżniona :)
    http://buteleczka.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    ReplyDelete
  7. Bardzo podoba mi się Twój blog więc dodałam go do swojego blogrolla jak również jestem jego obserwatorem :)

    ReplyDelete
  8. Zostałaś zaproszona do TAGu: LIEBSTER BLOG. Zapraszam do zabawy i po więcej szczegółów do mnie ;)

    ReplyDelete
  9. chcecie wiedzieć więcej o biżuterii personalizowanej? zapraszam:
    trolldora.blogspot.com
    zobaczycie tam mnóstwo fascynujących błyskotek :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)