Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 18 November 2012

Paznokcie w stylu Pin-Up Girl lub św. Mikołaja ;)

Zrobiłam ten mani i miałam ochotę go zmyć, ale ostatecznie pod zmywacz nie poszedł. Powiem więcej, po dwóch dniach nawet mi spasował :) Szczerze mówiąc nie wiedziałam, do czego przyrównać ten "wzór". Pierwsze, co mi wpadło do głowy to właśnie tytułowa Pin-Up Girl, a potem grudniowy Mikołaj. W zależności od okazji i Waszego pierwszego wrażenia- wybierajcie :P



Baza: KillyS- wzmacniający żel z wapniem
Kolor: Mariza 45 (powiedziałabym, że jest to bardziej kolor koralowy niż czerwony)
Kropki: kropkownica Charm Max
Top: Delia CORAL 03 (brokat) 

Mariza daje świetne krycie już po pierwszej warstwie, czym byłam pozytywnie zaskoczona. Dla pewności dałam dwie. Całość długo schła ze względu na mój pośpiech, a po wysychacz do lakieru jakoś ostatnio mi nie po drodze. Ogólnie z ostatecznego efektu jestem zadowolona. Kciuki trochę ucierpiały, dlatego nie uchwyciłam ich na zdjęciu. Kropki nie zawsze są kropkami, ale nie zależy mi na symetryczności w tym wypadku. 
  
Zdaję sobie sprawę, że Pin-Up Girls bardziej przepadają za paznokciami jednokolorowymi, ale moje skojarzenie było w tym przypadku silniejsze ;) Buziaki

Dajcie znać, co sądzicie o tych oczopląsających kropach...

1 comment:

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)