Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 3 November 2012

Kropki po raz n-ty! I kolejna współpraca

Oczywiście realne kolory paznokci nie zostały uchwycone. Baza to kawowy Golden Rose 110, a kropki standardowo- "mazaki" Charm Max za całe 3 zł (nie ogarniam tego fenomenu). W różnym świetle GR różnie wygląda. I tak np. pod wieczór w żarowym świetle, piękna kawa zamienia się w kolor o zabarwieniu zielonkawym. Dwie warstwy dają porządne krycie, ciemniejsze od tego w buteleczce. Nie obyło się też bez małych wpadek po nocy, ale wszystko zniknęło dzięki dodatkowej warstwie topu. Z ostatecznego efektu jestem przeciętnie zadowolona. Następnym razem postawię na minimalizm i może zamiast kropek zdecyduję się na coś bardziej kreatywnego w mniejszej ilości. Jak widać- kropki nie wyszły idealnie. O ile tego na żywo nie widać, tak na zdjęciach w powiększeniu widzę swoje niedociągnięcia. Mam nadzieję, że jednak rzucicie okiem na moją "wesołą twórczość".



A poniżej kosmetyki, które otrzymałam od firmy Quiz. Najbardziej jestem ciekawa lakierów Safari. Jestem pewna, że zielony będzie królował na Boże Narodzenie :)

3 comments:

  1. lakiery safari mam i jestem z nich zadowolona bardzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O:) Miło wiedzieć. Zatem moje następne paznokcie będą w bożonarodzeniowym stylu, jak podejrzewam :)

      Delete
  2. piękny wzorek :) butelkowa zieleń to z pewnością hit sezonu, muszę sobie zakupić:) Safari nie są drogie, wiec nawet jeśli kolor szybko wyjdzie z mody nie będzie mi szkoda pieniędzy:) a tym czasem zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)