Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 27 October 2012

Małe zmiany na blogu

Zamierzam wprowadzić kilka zmian na blogu. Efekty wizualne raczej nie ulegną wielkiej zmianie, ale być może, jeśli sama znajdę czas lub osobę chętną do zabawy z moim blogiem, to wtedy będziemy coś kombinować. Na chwilę obecną wpadłam na pomysły dot. samych wpisów. Zamierzam wprowadzić cykle:

- Dla facetów (For MEN)- mój M. coraz częściej interesuje się MOIMI kosmetykami. Zdarza się, że pożyczy jakiś krem, albo o coś spyta, dlatego zdecydowałam się wziąć JEGO kosmetyki pod lupę. Myślę, że oboje na tym skorzystamy: ON zacznie przyglądać się swoim kosmetykom, a JA dowiem się, czego potrzebuje jego skóra. W tym cyklu nie zabraknie recenzji, pojawią się również propozycje (kosmetycznych) prezentów na różne okazje :) Ten cykl (znając życie) pojawi się z największym opóźnieniem ze względu na wielką (!) niesystematyczność mojego M. w stosowaniu kosmetyków. Wasi też tak mają? :)

- SOS Studniówka- styczeń/ luty to istna obława studniówkowa, która w tym roku czeka i mnie. Niebawem wyruszam na poszukiwanie sukienki. Dla żadnej z nas nie będzie to łatwy wybór. W skrzynce mailowej znalazłam prośbę od maturzystki o podanie adresów sklepów, gdzie można znaleźć coś na tę okazję. Taki post na pewno się pojawi (wraz ze zdjęciami). Postaram się także stworzyć kilka notek dotyczących paznokci; co do makijażu nie jestem pewna- mój aparat zjada kolory. 

- Acne- STOP!- moja walka z trądzikiem trwa od kilku dobrych lat. Raz jest lepiej, raz gorzej. Sprawdzone kuracje pojawią się na blogu. Ostatnio miałam niezły wysyp, który poskromiłam w dwa tygodnie. O tym- już niebawem.  

Nie zabraknie notek dot. tematów pojawiających się od początku istnienia bloga (włosy, twarz, paznokcie, recenzje... itp.). Zmieni się za to częstotliwość wpisów. Będąc w klasie maturalnej zauważyłam, że wiecznie nie mam na nic czasu, dlatego ustaliłam, że posty będą pojawiać się 2 razy w tygodniu. Jeśli będę mieć jakieś luzy (wolne), to z pewnością będę pisać częściej :).

Mam nadzieję, że cykle przypadną Wam do gustu :)
Są wśród Was maturzystki 2013?

1 comment:

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)