Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 21 October 2012

I love HEAN 408

Niestety nie udało mi się uchwycić głębokiej zieleni (?) tego lakieru. Wyszły za to wszystkie odcienie granatu. Muszę przyznać, że wbrew pochwał, które czytałam na temat tego lakieru, jestem trochę zawiedziona. Być może nie potrafię malować paznokci lakierem o tak kremowej, gęstej konsystencji. Fakt- pierwsza warstwa kryje bezproblemowo i za to należy się duży plus, ale mimo wszystko aplikowanie sprawiło mi wiele problemów. Polecam całość pokryć bezbarwnym topem, ponieważ paznokcie lubią zostawiać kolorowe ślady na papierze ;). Przy dwóch grubszych warstwach musiałam trochę odczekać, aż wyschnie. Nie wiem jeszcze, jak z trwałością- mam go dopiero drugi dzień na paznokciach. Mam jeszcze jeden kolor tej serii. Jestem ciekawa, jak będzie się sprawował.



 Macie lakiery tej firmy? Jestem ciekawa, co o nich sądzicie...

5 comments:

  1. Replies
    1. Niestety jest troszkę przekłamany. W rzeczywistości jest to taka (nie)butelkowa zieleń

      Delete
  2. Śliczny odcień, jestem od takich uzależniona :P

    ReplyDelete
  3. moja mama ma zwykły biały i jest ok, ja poluję na inny kolor ale póki co w sklepie nie było takiego, który bym chciała, a sama do końca nie wiem jaki właściwie chce haha ahh my kobiety ;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)