Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 4 October 2012

Gradient na paznokciach

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie u Hatsu- Hinoiri . Z tej racji nie mogłam opublikować zdjęć moich gradientowych paznokci. Prace, które zwyciężyły -i nie tylko- można obejrzeć <tutaj>. Pierwsze cztery naprawdę zapierają dech w piersiach i zdecydowanie zasłużyły na wygraną. Wśród nich znajduje się dzieło Ewalucji- mojej paznokciowej guru, o której już pisałam wiele razy. Nic dziwnego, że moje paznokcie przy wygranych pracach wyglądają po prostu biednie :). 
Mimo to zamieszczam swoje małe "dzieło". Teraz dopiero widzę, że zdecydowanie brakuje im koloru i letniego ożywienia.

Jeszcze nieogarnięte po "gąbeczkowaniu"

Wersja konkursowa

Po małym wypadku musiały zostać pokryte dwiema warstwami błyszczącego Inglota :)
     
Z góry przyznaję się, że mistrzem w gradientowaniu to ja nie jestem. Buziaki ;*

8 comments:

  1. Naprawdę ładnie Ci to wyszło, brokat dodaje uroku:) Dziękuję za miłe słowa :*

    ReplyDelete
  2. pieknie Ci wyszło ;) zazdroszcze talentu ;)

    ReplyDelete
  3. Hej mam na imię Ola i jestem z kielc zapraszam na mojego bloga
    http://vivalaglam96.blogspot.com/
    fajny blog,3
    ps kiedy spotkanie blogerek

    ReplyDelete
  4. cudne!!! bardzo masz piękną, długą płytkę, zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  5. Pięknie Ci wyszły i masz śliczny kształt paznokcia:)
    Dopiero dzisiaj znalazłam Twojego bloga, ale z przyjemnością obserwuję:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo Ci dziękuję i zachęcam do zaglądania na bloga ;)

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)