Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 28 October 2012

Dalmatyńczyk na paznokciach

Karmelowy Paese 138 na paznokciach i biało- czarne kropki. Ni to french, ni dalmatyńczyk :) W rzeczywistości lakier ma cieplejszy odcień. Nie była to miłość od pierwszego wejrzenia. Na początku rozlewał się na boki, ale z czasem zaczęłam go doceniać, gdy już umiałam go aplikować. Patrząc na zdjęcia widzę małe niedociągnięcia, ale co tam! Uwierzcie, że na żywo wszystko wygląda lepiej :) O "kropkownicy" do paznokci pisałam <tutaj>

Więcej kolorów Paese tej serii, poniżej:

4 comments:

  1. świetne są, zwłaszcza kolor bazowy bardzo mi się podoba:)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    ReplyDelete
  2. Mnie kojarzy się z portfelem Marni z jednego z moich postów, oczywiście bardzo dobrze mi się kojarzy:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)