Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 30 September 2012

Włosowy haul zakupowy- zapasów na sto lat

Byłam pewna, że paczka już nie dojdzie. Kurier do mnie dreptał całe 3 tyg., ale najważniejsze, że już mogę cieszyć się moimi kosmetykami.

Wśród kosmetyków przewijają się firmy: Kallos, Chantal, BingoSpa, Nuova... . Z większości korzystają profesjonalne salony fryzjerskie, ale myślę, że maską do włosów raczej sobie krzywdy nie zrobię. Bardziej martwię się ilością kosmetyków; widziałyście kiedyś litrowy szampon?! Myślę, że upłynie sporo czasu zanim zużyję te kosmetyki i prawdopodobnie, jeśli się nimi nie podzielę z kimś, to wylądują w koszu z przeterminowania.
Na szczęście ceny kosmetyków były bardzo korzystne. Możecie się o tym przekonać czytając dalej.

 1. Kallos Latte- zastanawia mnie fakt "oryginalna czy nieoryginalna". Przeglądając wiele masek Latte za każdym razem widziałam błękitne opakowanie, a to akurat nie ma nic wspólnego z błękitem. Ma przyjemny zapach. Kupiłam pod wpływem Anweny. Moja mama jest zachwycona tą maską, więc nawet jeśli nie jest oryginalna, to miło, że się sprawdza. Opakowanie 800 ml- 9,59 zł
2. Kallos Carrota- przeciw przetłuszczaniu się włosów. Zapach... wydaje mi się, że lekko mydlany i przez to niezbyt pociągający. Opakowanie 275 ml- 4,63 zł

3. Kallos Frutta- miałam nosa, żeby kupić dwie maski. Ma niebiański owocowy zapach. Jedną z nich na pewno przeznaczę na rozdanie. Opakowanie 275 ml- 4,63 zł

 4. BingoSpa Szampon borowinowy i 7 ziół- pokładam w nim wielkie nadzieje. Szampon ma spowodować, że włosy odzyskają sprężystość, elastyczność, puszystość i będą mniej się przetłuszczać. Opakowanie 300ml- 8,99 zł

5. BingoSpa Żel- krem pod prysznic kokos- przede wszystkim boski zapach kokosa. Uwielbiam intensywne zapachy pod prysznicem, więc na pewno się zaprzyjaźnimy, ale dopiero za jakiś czas, bo na chwilę obecną używam mydełka Aleppo. Butelka 1000ml- 13,99 zł

I coś dla mamy:
6. Parisienne Italia pianka do włosów- nie pytajcie mnie, czy dobra, czy mocna, czy nie... . Na tego typu kosmetykach jeszcze się nie znam ;) Pojemność 400 ml- 9,83 zł
7. Chantal szampon oczyszczający- wyłącznie do użytku profesjonalnego w salonach fryzjerskich. Aż strach się bać. Jest delikatny, do wszystkich rodzajów włosów i łagodny dla skóry głowy. Pojemność 1000g- 10,79zł
8. Nuova lakier do włosów- kolejny kosmetyk, z którego korzystam od święta. Pojemność 500 ml- 11,35zł.
Oczywiście zapomniałam jeszcze o matowej paście do włosów (pierwsze zdjęcie- na masce Latte). Opakowanie 100ml- 9,99 zł.

Jak widzicie- ceny bardzo przyjemne. Jak tylko wypróbuję kosmetyki, na pewno dam znać. Niestety, nie podam Wam nazwy sklepu tego sprzedawcy ze względu na czas oczekiwania (całe 3 tyg. mimo opcji "kurier"). Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana, napiszcie maila i chętnie podzielę się informacją, kim jest ów sprzedawca.

Coś polecacie z powyższych kosmetyków? ;)

9 comments:

  1. Mam maskę do włosów nr. 3 :) i jest bardzo fajna
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  2. ajć kosmetyki włosowe, chociaż litrowy szampon na moje włosy to szybiutko pójdzie;)

    ReplyDelete
  3. Maski... Piękne.. Czekam na recenzje. ;D

    ReplyDelete
  4. No no ile masek, bardzo lubię Latte:)

    ReplyDelete
  5. Maskę Latte lubię, ale co jakiś czas warto robić sobie przerwę :)
    Ostatnio pojawia się sporo kosmetyków Bingo. Widziałam odżywkę do włosów z jedwabiem, jednak powstrzymałam się :D

    ReplyDelete
  6. Ja poproszę namiary do sprzedawcy ciekawe produkty posiada :)
    malgorzatalewandowska@op.pl
    Napisz koniecznie jak się sprawdzą :) Buziaki :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak tylko "skosztuję" każdej maseczki i szamponu po troszku, to na pewno podzielę się z Wami recenzjami. Na razie na pierwszy ogień poszła maska Karota i szampon 7 ziół :)

      Delete
  7. Twoje recenzje są bardzo przydatne, cieszę się że trafiłam na Twojego bloga:)
    Czy możesz mi podpowiedzieć gdzie można kupić produkty firmy BingoSpa? Są one dostępne w stacjonarnych drogeriach czy tylko online?
    Pozdrawiam!
    http://katpatlifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego, co wiem kosmetyki BingoSPA są dostępne w drogeriach. Jednak ja mieszkam w dosyć małej mieścinie i u mnie ich nie ma. Dlatego kupuję je zawsze przez internet. A gdzie? To już nie ma znaczenia- raczej sprawdzam, gdzie mi się najbardziej opłaca ;) Pozdrawiam

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)