Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 13 September 2012

Świętokrzyskie Spotkanie Blogerek 2012

Już niedługo, bo jutro :) A ja nie potrafię się ogarnąć. Zewsząd bokami wychodzą mi książki, ale nikt też nie mówił, że klasa maturalna to lajcik. Tak więc możliwe, że pojawię się ze zdartym lakierem na paznokciach i niewyprasowaną bluzką :) Mam nadzieję, że zabawa będzie przednia i wreszcie Was poznam. Do zobaczenia!

Spotkanie odbędzie się w Kielcach przy ul. Św. Leonarda 15 (mam nadzieję, że trafię) w Choco Obsession.  

Poniżej lista 15-tu uczestniczek:

5 comments:

  1. Ja też mam nadzieje, ze wszystko ułoży się po naszej myśli! Do zobaczenia jutro :D

    ReplyDelete
  2. Oj bardzo żałuję , że jednak nie będę mogła dotrzeć . :(

    ReplyDelete
  3. Do zobaczenia jutro, też mam nadzieję że jakoś trafię;)

    ReplyDelete
  4. Tylko nie zdarty lakier! :D też nie mogę się doczekać, do zobaczenia;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)