Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 8 September 2012

Moja ulubiona płukanka kawowa; wyniki konkursu z CR

Tak naprawdę pielęgnacją włosów zajęłam się całkiem niedawno. Kiedyś wystarczył mi zwykły szampon, grzebyk i suszarka, dlatego też włosy były moją zmorą. Może tak (po cichu) jest i dziś, ale na pewno pielęgnacja włosów nie jest tak przykra, jak kiedyś. Jesień i zima to pory roku, kiedy moje włosy wyglądają najgorzej, dlatego chwytam się każdego koła ratunkowego, które poprawi kondycję moich włosów. Warto zacząć już od końcówki lata ;)

Z płukanką kawową styczność mam od niedawna, ale bardzo ją polubiłam za zapach. Poza tym kofeina zawarta w kawie ma wiele zalet (poprawa mikrokrążenia- dlatego np. fusy są świetne jako peeling do ciała, przyspieszenie wzrostu włosów- mam nadzieję, że to prawda, bo zapuszczam do studniówki).

Jeśli korzystacie z płukanek, masek, odżywek do włosów, które uważacie za godne polecenia, napiszcie w komentarzu przepis lub link do Waszego posta. Z chęcią przeczytam i wypróbuję. 


Przepis na płukankę kawową
Sposób łatwy i przyjemny. Dwie, dosyć kopiaste łyżeczki kawy parzonej zalewam wrzątkiem (filiżanka/ kubek, nieistotne). Ja akurat kawę robię w ekspresie, dzięki czemu fusy automatycznie zostają oddzielone. W czasie stygnięcia kawy filtr z fusami moczę jeszcze w kawie, by "zebrać" cały aromat. Fusy możecie oddzielić również za pomocą gazy. Na koniec dolewam jeszcze ok. pół litra letniej wody. Ostudzoną płukankę wylewamy na mokre włosy, po umyciu. Nie spłukujemy. Chłodna płukanka nie poskleja wam włosów.
Czego możecie się spodziewać?
Czytałam różne opinie. Niektóre z pań skarżyły się na sklejone włosy. U mnie nic takiego się nie wydarzyło. Wyczuwałam za to boski aromat kawy i spodoba się on każdej z was, nawet jeśli nie przepadacie za piciem kawy. Oprócz tego włosy zyskały na blasku. Myślę, że u kobiet o np. orzechowym odcieniu włosów mogłoby wystąpić lekkie pogłębienie koloru po kilkunastu użyciach. Włosy były miękkie, choć zaraz po użyciu płukanki, przed wysuszeniem mogą wydawać się z lekka sztywne. Mam nadzieję, że po jakimś czasie dostrzegę również szybszy wzrost włosów. 
  
Wyniki konkursu z Creative Relations
Nagrodę w postaci indywidualnie dostosowanego poradnika pdf wraz z Twoją bliźniaczą gwiazdą oraz propozycją 10 stylizacji dopasowanych do Twojej sylwetki otrzymuje.... Ivanotta. Gratuluję, skontaktuję się z Tobą mailowo w celu dogadania szczegółów ;)

3 comments:

  1. Dziękuję za wyróżnienie, teraz pozostaje się pomierzyć i czekać na efekty :)

    ReplyDelete
  2. Raz robiłam płukankę kawową, byłam zadowolona z efektu, bo włosy pięknie pachniały;D
    W sumie już zapomniałam o tej płukance;P

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)