Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 16 September 2012

Kosmetyczne gifty od sponsorów I Świętokrzyskiego Spotkania Bloggerek

Zgodnie z wczorajszą obietnicą, zamieszczam zdjęcia kosmetyków, którymi hojnie obdarzyły nas firmy kosmetyczne w czasie I-go Świętokrzyskiego Spotkania Bloggerek w Kielcach. 

Pierwsze recenzje kosmetyków pojawią się niebawem. Mam już swojego pierwszego ulubieńca i oby takich więcej :). Wśród kosmetyków jest dużo kolorówki, dlatego wszelkie cienie, kredki, błyszczyki, szminki i tusze są dla mnie ogromną motywacją do nauczenia się porządnego malowania. Czy wiecie, że do tej pory nie miałam żadnego cienia do powiek? Wstyd! Ale teraz już mam trzy;) 

Dziękujemy firmom kosmetycznym: Farmona, Donegal, Mariza, Pease, Hean, Igruszka oraz Vipera. 



4 comments:

  1. bedzie testowania,a testowania nanana

    ReplyDelete
  2. już nie mogę doczekać się recenzji:) zazdroszczę wam trochę:) spodobało mi się u Ciebie, więc obserwuję:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)