Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 15 September 2012

Fotorelacja ze Świętokrzyskiego Spotkania Bloggerek

Było... zdecydowanie za krótko, ale wspaniale! Poznałam świętokrzyskie, urodowe czarownice, od których mogłabym się wielu rzeczy nauczyć, a najprędzej malowania, bo to mi akurat kiepsko wychodzi :)Bardzo dziękuję za mile spędzony w Waszym gronie czas, szczególnie Marcie i Beacie, z którymi miałam okazję wymienić wiele zdań, niekoniecznie na tematy urodowe ;). Żebym nie była gołosłowna- poniżej fotorelacja z naszego spotkania.






I jeszcze taki mały przedsmak jutrzejszego posta :)

9 comments:

  1. Super że byłaś na spotkaniu! Mam nadzieje, że to powtórzymy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak najbardziej tak! Ale tak jak mówiłam, koniecznie przed "gorączką maturalną" :).

      Delete
  2. Tyle pięknych kobiet w jednym miejscu.. ;) Ohh, zazdroszczę!

    ReplyDelete
  3. Ale super! Szkoda że u mnie nie ma w pobliżu nigdy spotkań;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyjedź do Kielc. Planujemy jeszcze kilka spotkań ;)

      Delete
  4. Świętokrzyskie górą, było super:)

    ReplyDelete
  5. Też się cieszę, że miałyśmy okazję dłużej porozmawiać :* ;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)