Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 25 September 2012

Czym nawilżam ciało jesienią? 7 różnych kosmetyków

Nawilżanie ciała jesienią to dla mnie mus. Prawdziwej jesieni jeszcze nie ujrzałam, ale to dobry moment na zrobienie kosmetycznego remanentu. Zebrałam wszystkie kosmetyki nawilżające w jedno miejsce i wszystkie pokrótce opiszę. Oczywiście na obszerniejsze recenzje przyjdzie czas. W jednym z pierwszych postów porównywałam już trzy kosmetyki (Garnier, Avon, Ziaja). Od tamtej pory diametralnie zmieniła się ilość kosmetyków nawilżających w mojej szafce i stąd też kolejny tego typu post. Część z nich używam od kilku dni w ramach testowania, natomiast z częścią jestem związana od dłuższego czasu. Wśród nich mam też swoją perełkę, na której jeszcze się nie zawiodłam :)

1. Argile Provence Mleczko do ciała Karite Bio- pięknie pachnie i równie dobrze nawilża. Jest dosyć gęste i mocno skoncentrowane. Nie podrażnia. Także dla mężczyzn- jako woda po goleniu (nie sprawdzałam :)), po opalaniu oraz jako mleczko oczyszczające makijaż. Ukochane przeze mnie za zapach i za to, że jest bio!

2. Avon Naturals- o tym balsamie już pisałam (arbuz), choć akurat połączenie cytryny i bazylii mnie nie nie przekonuje. Zdecydowanie lepszy był arbuz. Mogę powiedzieć, że nawilżenie, jakie daje ten balsam jest optymalne. Używam go zawsze przed wf-em i akurat wtedy się spisuje. Jeżeli któraś z Was oczekuje długotrwałego nawilżenia, to spośród poniższych pozycji na pewno coś znajdziecie.

3. Archipelag Piękna Rafinowane masło shea- Obszerna recenzja tego balsamu znajduje się <tutaj>. Cóż mogę dodać? Obecnie świetnie się sprawdza jako balsam do ust- dobrze je nawilża i już tak często nie pękają. Wieczorem używam go do rąk i zakładam rękawiczki, a rano mam gładkie i nawilżone dłonie. Mimo to konsystencja jest zbita i tłusta, niczym wazelina, dlatego nie smaruję nim ciała w obawie, że przykleją się do mnie ciuchy.

4. Anovia Krem do ciała z masłem shea i minerałami z Morza Martwego- jest  lekki i nietłusty, dzięki czemu z powodzeniem po posmarowaniu można się ubrać. Czy nawilża? Tego kremu akurat jeszcze nie rozpracowałam. Ostatnio nałożyłam go na noc, a rano nie zauważyłam większej różnicy. Muszę jednak przyznać, że skóra jest gładka i miękka po posmarowaniu. Musi upłynąć jeszcze jakiś czas, bym mogła więcej o nim napisać.

5. Safira Aloe Vera gel- otrzymałam go w ramach współpracy z firmą Safira (podobnie jak pozycję wyżej). Jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi, dekoltu oraz całego ciała. Zawiera wyciąg Aloe Vera Barbadensis (41%) i jest polecany do skóry trądzikowej, czyli to coś dla mnie. Konsystencja faktycznie żelowa o bliżej nieokreślonym zapachu (jako podejrzewam tak pachnie ten cały wyciąg:)). Pierwszy raz użyłam go wczoraj na twarz i szyję. Po nocy zauważyłam, że mam gładkie policzki, ale na dłuższą recenzję musicie poczekać.

6.Cetaphil- produkt apteczny. Używam go od ok. 2 lat i jeszcze się na nim nie zawiodłam. Świetnie nawilża moją twarz i jest nieodzowny w pielęgnacji zimą. Jest zarówno do twarzy jaki i całego ciała. Nie podrażnia, nie posiada zapachu, idealny dla alergików. Przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej. Stosuję go także pod podkład. Na początku przestraszyłam się ceny ok. 40 zł za 250ml, ale tak naprawdę każda cena jest tego warta.

7. Farmona Czekoladowe masło do ciała- żałujcie, że Was nie ma przy mnie- istna czekolada... gdyby jeszcze tylko można było to jeść :) Zarówno zapach jak i kolor skłaniają do spożycia. Nieźle wygładza i nawilża skórę, która w dodatku pachnie przez długi czas. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi przy ujemnych temperaturach.

6 comments:

  1. Ja mam balsam z Avona, ale fiołkowy. ;)

    ReplyDelete
  2. Niestety nie polubiłam się z Farmoną.

    ReplyDelete
  3. Oj szkoda, bo właśnie ja mam zupełnie odwrotne odczucia :)

    ReplyDelete
  4. moim balsamem do ciała jest oliwka dla dzieci:)

    ReplyDelete
  5. ja w okresie jesień-zima potrzebuję jedynie czegoś do rąk i do twarzy, a tak z resztą jest ok :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)