Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 21 August 2012

Pierwsze kosmetyki na rozdanie

Powoli zbieram się do drugiego rozdania na moim blogu, a pierwszego- kosmetycznego. Zaczęłam już kupować pierwsze kosmetyki, które chciałam Wam dziś pokazać. Niektóre są jeszcze w drodze, czekam również na odpowiedź w tej sprawie od dwóch firm kosmetycznych (m.in. od Bielendy). Chciałabym, żeby były zróżnicowane... i do twarzy, i do ciała, a także coś z kolorówki, lakierów do paznokci i do pielęgnacji włosów. Mam nadzieję, że nie pogardzicie :) Poniżej zdjęcia tego, co na razie udało mi się zdobyć. Cały czas zamierzam powiększać pulę i na bieżąco będę Was informować. O rozdaniu napiszę zarówno na blogu, jak i na Fb. Nie jestem w stanie w tej chwili przewidzieć daty, dlatego zachęcam do polubienia strony na Fb i obserwowania bloga.



Kosmetyki z jakich firm mają się jeszcze znaleźć w puli rozdaniowej? ;)

5 comments:

  1. Ja to bym chciała jakiś podkład, albo kosmetyk do włosów :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z podkładem- sama wiesz- jest niezwykle ciężko. To, co pasuje mnie (jestem opalona) nie będzie pasowało 80% kobiet. Kosmetyk do włosów? Jak najbardziej tak :)

      Delete
    2. Też jestem opalona, ale nie wiadomo czy wygram ;D
      Dzięki za wzięcie moich zachcianek pod uwagę ;)

      Delete
  2. hmm ja będe zadowolona ze wszystkiego hi hi

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)