Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 27 August 2012

Moje pierwsze gradient nails

Miałam ambicje, żeby wziąć udział w konkursie u Bottle of happiness, ale na chęciach się skończyło. Owszem, zrobiłam paznokcie, ale jakoś nie potrafię ich sfotografować i nadać wyrazu. 

Pomyślałam, że zanim je zmyję, wystawię je na światło blogowe, bo nie zapowiada się, żebym wyszła w nich na powietrze. Okazało się, że choć czuję się całkiem nieźle, to jestem chora. Dostałam antybiotyk i reprymendę od pani doktor, że przyszłam tak późno (w sumie, to narzekam już na gardło i zatoki od trzech tygodni :P).

Na zdjęciach praktycznie nie widać, że do tego mani użyłam trzech kolorów, by osiągnąć efekt gradientu (nie mylić z ombre!). Przejście z mlecznego koloru poprzez róż do niebieskiego jest tutaj praktycznie niewidoczne, ale uwierzcie mi, że na paznokciach są trzy kolorki :)


Lakiery, których użyłam:

baza i top: Killys- Wzmacniający żel z wapniem
Bell- French manicure, mleczny 012
Vipera Cosmetics, różowy 55
Golden Rose, niebieski 204 
Delia- Coral, brokatowy top 03
Essence- Circus confetti

Wybaczcie mi niedociągnięcia. Mam nadzieję, że nie zbłaźniłam aż tak bardzo się tym manicure i może chociaż jednej na sto z Was przypadnie do gustu ;) Zamykam oczy i przez palce spoglądam na Wasze krytyczne komentarze. Buziaki ^^

15 comments:

  1. Replies
    1. Na drugim zdjęciu trzy kolory faktycznie są dostrzegalne ;)

      Delete
  2. śliczne i ja widzę przejścia koloru

    ReplyDelete
  3. Witajcie!!!!!!!!!!
    Wypełnijcie formularz zgłoszeniowy po paru dniach przyjdzie do was pocztą bezpłatna karta podarunkowa.
    Gdzie możecie kupować kosmetyki o 40% tańsze.
    Ja osobiście już złowiłam kilka perełek po atrakcyjnych cena.
    Korzystacie bo warto!!!!!!!
    Kosmetyki tańsze o 40%

    ReplyDelete
  4. myślę, że przesadzasz:) paznokcie wyszły naprawdę bardzo ładnie. i trzy kolorki widać:)

    ReplyDelete
  5. mega piekne! nie wpadlam nigdy na to zeby dwoch roznych kolorow uzyc,a nie tylko samych odcieni jak do tej pory;p ps. dodaje Cie do obserwowanych bo bardzo tu sympatycznie. milo mi bedzie jesli zajrzysz do mnie,a jesli Ci sie spodoba,zostaniesz takze moja obserwatorka :) Buziaki! i do zobaczenia na spotkaniu naszym blogerowym :)

    ReplyDelete
  6. Widać trzy kolorki, widać ;) Choć z daleka wygląda to jak kolorowy french :D

    ReplyDelete
  7. Piękne te kolorki!
    I widac trzy :)
    Ślicznie wyszło!

    http://ladyindefinite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne:)jak Ty to zrobiłaś?:)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)