Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 22 August 2012

Macie ShinyBox i GlossyBox ?

Tyle już słyszę o tych pudełkach GlossyBox i ShinyBox, że większej reklamy szeptanej im nie potrzeba. Blogi rozpisują się o nich na lewo i prawo. Wiadomo, GlossyBox kosztuje i dlatego trochę mniej mnie kusi od SB, aczkolwiek w tym pierwszym są lepsze kosmetyki. Tak szczerze mówiąc marzę po cichu i o jednym i o drugim. 
GlossyBox  wprowadził fajną ofertę dla osób, które cały czas zaopatrują się w ich pudełka. Mówiąc szczerze można całkiem sporo zaoszczędzić, bo w pakiecie 6 pudełek można otrzymać jedno gratis. 
ShinyBox nie wymaga od swoich klientek płatności, a zwykłego mailowego polecenia, dzięki któremu SB pozyskuje potencjalne klientki a my otrzymujemy gwiazdki tzw. shinystars. Wydawałoby się proste. Obliczyłam, że średnio mogę skorzystać ze swoich i nieswoich 7 kont mailowych, ale by 5 gwiazdek wskoczyło za każdym razem, te 7 kont mailowych również musi polecić kolejne klientki.
Powoli tracę nadzieję, że uda mi się pozyskać te 100 gwiazdek, by zdobyć darmowy ShinyBox- zbieram już chyba od dwóch miesięcy. Być może skuszę się na GlossyBox'a.

Dostajecie pudełka ShinyBox i GlossyBox co miesiąc? Jestem ciekawa, jak zdobywacie shinystars... ;)

Jeżeli chcecie mi pomóc w zebraniu gwiazdek i jednocześnie same chcecie dostać darmowe pudełko ShinyBox, zarejestrujcie się na stronie SB z tego linka http://shinybox.pl/?ref=8f9958c

11 comments:

  1. JA ciągle zbieram na moje pierwsze pudełko ;P

    ReplyDelete
  2. To witaj w klubie :) Ja już tracę jakiekolwiek nadzieje, dla mnie jest to wręcz nieosiągalne...

    ReplyDelete
  3. Też zbieram ale strasznie ciężko będzie uzbierać te 100 :-(

    ReplyDelete
  4. To jest strasznie trudne uzbierać te 100 ... wątpie czy szybko mi się to uda

    ReplyDelete
  5. Uzbierałam punkty na dotychczasowe wszystkie 3 pudełka, ale na 4 muszę jeszcze trochę pozbierać :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zdecydowanie Ci gratuluję ;)

      Delete
  6. Ja już dawno po maturze ;) Dziękuję za podanie nazw leków, ja biorę tylko Ketonal. Podobno są tabletki antykoncepcyjne, które łagodzą bolesne objawy miesiączki, ale na ten sposób jeszcze się nie zdecydowałam.

    ReplyDelete
  7. ja tak samo podziwiam te osoby które uzbierały tyle gwiazdek, masakra ;)

    Pozdrawiam
    Natalie BLOG

    ReplyDelete
  8. niestety nie uzbierałam wystarczająco gwiazdek i wciąż nie zadowoliłam się pudełeczkiem :(
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mnie też się jeszcze nie udało ;P

    ReplyDelete
  10. http://shinybox.pl/?ref=31c2eaf
    Proszę o pomoc!
    Dziękuję!

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)