Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 14 August 2012

Laminowanie włosów- dzień później

Wczoraj pisałam Wam o swoich spostrzeżeniach po pierwszym laminowaniu włosów. Byłam zachwycona wyglądem, połyskiem i miękkością włosów. Dla porównania zrobiłam dzisiaj kilka fotek włosów. Wydaje mi się, że straciły trochę na lekkości i połysku, jednak nadal jestem bardzo zadowolona i już planuję kolejne laminowanie włosów. Ta metoda wydaje mi się świetną alternatywą dla wszelkich tłustych nabłyszczaczy do włosów, które obciążają ich strukturę i w dodatku nieładnie pachną. Zdjęcia są trochę kiepskiej jakości i z lekka nie uchwyciły blasku włosów, na którym tak bardzo mi zależało.

Tak jest dzisiaj

A tak było wczoraj, kilka godzin po laminowaniu

3 comments:

  1. Zamierzam i swoim włosom zrobic taka kurację;)
    Zapraszam u mnie kilka ubrań na sprzedaż

    ReplyDelete
  2. wow, faktycznie widać różnicę :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. już któryś raz czytam o laminowaniu, pewnie i na mnie przyjdzie pora ;)
    obserwujemy?

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)