Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 13 August 2012

Laminowanie włosów- co daje i jaki jest tego efekt?

Laminowanie włosów? Jeszcze miesiąc temu nie wiedziałam, co to znaczy...
Pewnie się Wam wydaje, że ten temat pojawia się na każdym blogu jak mantra. Ale stwierdziłam, że wszystkie bloggerki laminują, laminuję i ja. Zrobiłam to z czystej ciekawości. Anwen pisała o wielu korzyściach związanych z laminowaniem. Receptura jest tania i bardzo prosta.




Efekt możecie ocenić same. Zaraz po wysuszeniu byłam bardzo zadowolona. Włosy faktycznie były sypkie, bardzo błyszczące i miłe w dotyku. Od czasu laminowania upłynęło 7 godzin, jednak na moich włosach nie zrobiło to różnicy, nadal są w tak idealnym stanie. Anwen miała rację- warto. 

Na czym polega laminowanie?

Do gorącej wody (mniej więcej 1/3 szklanki) dodajemy łyżkę żelatyny i całość mieszamy aż do całkowitego rozpuszczenia. Następnie dodajemy łyżeczkę/ pół łyżki gęstej odżywki do włosów (mnie akurat wpadła w ręce nabłyszczająca Elseve). Myjemy dokładnie włosy, jednak ja pokusiłam się o spłukanie ich ciepłą wodą, z myślą, że łuski dodatkowo się otworzą (być może zostanę skrytykowana przez rzeszę włosomaniaczek- przepraszam :)). Na koniec wylewamy naszą miksturę, nie spłukujemy a zawijamy włosy w ręcznik- najlepiej ciepły, by uzyskać jeszcze lepszy efekt. I tak wytrzymujemy ok. 45 minut. Włosy spłukujemy chłodną wodą, by domknąć łuski... A na koniec cieszymy się efektem.


Jakie są Wasze doświadczenia związane z laminowaniem włosów?

6 comments:

  1. bardzo fajny efekt, wszędzie ostatnio głośno o laminowaniu :) niestety akurat ten hit nie jest dla mnie, ponieważ jestem wege :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. słyszałam, że i na to jest rozwiązanie- olejek arganowy.

      Delete
    2. Ja korzystałam z arganowego ale średnio było widać efekty. Po żelatynie były zdecydowanie bardziej widoczne.

      Delete
  2. szkoda, że zdjęcie po jest zrobione u nasady włosów, w sumie, mało co można zobaczyć ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, po następnym laminowaniu poproszę o fotkę z boku. Ewentualnie poszukam czegoś wśród aktualnych i jeszcze coś dodam :)

      Delete
  3. U mnie efekty były mało widoczne, ale może to zły dobór odżywki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)