Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 18 August 2012

Golden Rose Rich Color 12- czyli kolor Barbie

Skusiłam się na niego ze względu na to, że pochodzi z nowej serii "Rich Color" a kolor pasował mi do sukienki. Niestety, trochę się zawiodłam. Dziś pokażę Wam zdjęcia paznokci bez białej bazy, gdzie końcówki strasznie (!) prześwitują. Być może kiedy kupię biały lakier, bez skrupułów powrócę do tego koloru w stylu Barbie. Na dzień dzisiejszy jestem średnio zadowolona, toteż nie pokryłam GR żadną bazą. 

 

Jedną z największych zalet (wg producenta) jest pędzelek- bardzo gruby zresztą. Jeżeli mam porównać aplikację lakieru tym pędzelkiem a tym, do którego przyzwyczaiłam się malując "starą" serią, to zdecydowanie wybieram ten drugi. Grubszy pędzelek utrudnił mi aplikację w kącikach paznokcia, choć muszę przyznać, że wystarczyły dwa pociągnięcia, by na paznokciu znalazł się kolor (mimo to końcówki nie były domalowane). Oczywiście nie przeczę, że niedociągnięcia mogą wynikać także z mojej "amatorszyzny". Zastanawiam się, czy nierówne wykończenie pędzelka świadczy o nieprecyzyjnym obcięciu go, czy też o zamierzonym zabiegu ze strony GR.... .

Można zauważyć nierówność przy wykończeniu pędzelka po lewej stronie. Celowy zabieg, czy przypadek?

9 comments:

  1. Ładny kolorek
    Zapraszam do mnie
    Ps. wydaję mi się, że przypadek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli to przypadek, to miałam pecha a moja wypowiedź odnośnie aplikacji będzie nieobiektywna...

      Delete
  2. fajny kolorek i te ozdóbki ;)

    ReplyDelete
  3. Kolor jest fajny tylko Szkoda ze taki blady

    ReplyDelete
    Replies
    1. W rzeczywistości jest trochę żywszy. Niestety, nie umiałam sobie poradzić z nim w photoshopie i został taki, jaki wyszedł na zdjęciu :)

      Delete
  4. Nie przepadam za różem choć muszę przyznać że ładnie wyglada:)

    ReplyDelete
  5. ja dla uzyskania takiego efektu jaki chcę, maluje paznokcie zazwyczaj dwa razy jeżeli prześwituje- efekt zawsze zadowalający.

    natalie BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na moich zdjęciach są nawet trzy warstwy...

      Delete
  6. ja mam ciemno zielony i nudziakowy. nudziak kryje dobrze a i zielony kryje jedną grubszą warstwą. szkoda tylko, że średnio trwałe :(

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)