Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 8 August 2012

Golden Rose nr 204


Wczoraj nabrałam ochoty na ten kolor, więc dziś z samego rana wybrałam się do drogerii. Dwie warstwy dają intensywny kolor, choć daje się zauważyć prześwitujące końcówki. Efekt końcowy przypomina mi jeans. Na zdjęciach jedna i dwie warstwy pokryte topem. Obojętnie, ile wytrzyma ten lakier- już go uwielbiam ;)

Nie da się ukryć, że dzięki Ewalucji pokochałam lakiery GR. W swoich zbiorach mam dopiero trzy tej marki, ale ostatnio nie kupuję lakierów zbyt często, a gdy mi się to zdarzy, to zawsze jest nim GR.

11 comments:

  1. Piękny kolor :) Ja uwielbiam tą firmę za tą ich gamę kolorów :D

    ReplyDelete
  2. Ja za każdym razem mam dylemat, który kolor lakieru wybrać :)

    ReplyDelete
  3. bardzo ładny kolor i masz ładne paznokcie!

    ReplyDelete
  4. piękny kolor i piękne paznokcie!

    ReplyDelete
  5. mam ten sam, albo podobny kolor, całkiem daje radę ;)

    ReplyDelete
  6. Fajny kolor, taki intensywny! Ja ostatnio tez napadam na GR:D Choć mnie wzięło wyjątkowo na matowe lakiery ;) Zapraszam do mnie, przy okazji :)http://napieknosc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajny kolor !
    Lubie lakiery z Golden Rose bo mają duży wybór kolorów w dodatku za niewielką cenę :)
    Pozdrawiam i zapraszam : http://estheticsundries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Witam. Chciałam napisać, że jeżeli dasz białą bazę pod lakier to wydobędziesz jego kolor oraz znikną białe końcówki prześwitujące (to żaden spam) http://aloosiakrk.pinger.pl/m/13631794 - pokazałam jak lakier żelowy (po 100 wartswach udałoby sie dopiero zakryć końcówki) pięknie się prezentuję. Nie oczekuje komenarza ani nic z tych rzeczy :)! - chcę tylko dać dobrą radę poprzedzając udowodnieniem:). Serdecznie pozdrawiam! Super blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie mam konta na pingerze, żeby dać Ci odpowiedź. Mam ten sam lakier, który ty prezentujesz na zdjęciu i widzę, że dzięki tej białej bazie kolor jest zupełnie inny, niż ten który ja uzyskuję mając zwykłą bazę. Dzięki za radę. Na pewno z niej skorzystam :)

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)