Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 23 August 2012

Co znalazłam w torebce z Yoskine?


Wydaje mi się, że na tę paczkę czekałam całą wieczność,  a okazuje się, że zaledwie 14 dni ;) Jakiś czas temu brałam udział w konkursie u Agata ma nosa"Wierna swoim ideałom" i wygrałam jeden z 4 zestawów kosmetyków firmy Yoskine. Co ciekawe, zestaw składał się z trzech kosmetyków wybranych indywidualnie przez zwyciężczynie- bez obaw, że trafimy na jakieś niedostosowane do naszych potrzeb. Niestety, firma Yoskine nie przewidziała, że konkurs wygra 18-latka i musiałam wybrać kremy 40+ dla mamy ;) Mimo to jestem baaaaaaardzo zadowolona. Dziękuję Agacie za docenienie mojej wypowiedzi- dzięki Tobie moja mama będzie mogła pozwolić sobie na odrobinę luksusu w naszych czterech ścianach :) A teraz do rzeczy....





W zestawie znalazły się również próbki (oczywiście nie dla mnie ;)) i gazetka. Osobiście wolę jej nie czytać, bo wstęp zaczyna się mniej więcej tak: "Czy wiesz, że skóra starzeje się od drugiego dnia życia...". Dziękuję bardzo za takie informacje, lepiej nie wiedzieć ;P

1 comment:

  1. GRATULUJĘ - mama na pewno będzie zadowolona:D

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)