Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 25 August 2012

Co nowego w mojej kosmetyczce...?

Mnie wpuścić do drogerii, to tak jak machać pieskowi pachnącą kiełbaską... . Oczywiście nie obeszłam się samym zapachem i nakupowałam troszkę kosmetyków. A wszystko przez to, że szukałam prezentu urodzinowego dla siostry mojego M. :)


Nie mogłam przejść obojętnie obok lakierów GR. Kolory miętowy i morelowy mają lekko perłowe wykończenie. Choć nie są dla mnie, z pewnością niebawem dołączą do mojej kolekcji, bo długo bez nich nie wytrzymam :)

picasion.com


Długo się zbierałam do tego zakupu, nie potrafiłam zdecydować, czy kupić biały ołówek do podkreślenia linii wodnej oka, czy właśnie srebrną kredkę..., ale to kwestia czasu, kiedy kupię i biały ołówek.

Moje zachwyty firmą KillyS (podobnie jak GR) trwają już jakiś czas i mogłyście przeczytać o tym <tutaj>, kiedy polecałam Wam wzmacniający żel do paznokci z wapniem. Ten Preparat to dodatek do prezentu dla siostry M., żeby nie straciła paznokci, kiedy będzie tak malować naprzemiennie czterema kolorami GR. Dobrze się sprawdzi, jako baza pod kolorowy lakier.

A tutaj coś dla mnie- krem BB, o którym tak ostatnio głośno. Uznałam, że to dobra alternatywa dla zwykłego, zapychającego pory podkładu. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi i czy te wszystkie pieśni pochwalne nie są na wyrost. Ten z Garniera szarpnął mój portfel na całe 15zł. 

5 comments:

  1. Słyszałam, że od Garniera lepszy jest BB z Maybelline, ale ja osobiście na żaden się raczej nie skuszę, wolę podkład.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja wolę też podkład :) jest mocniej napigmentowany :) bb jest zbyt słaby i bardzo się skóra po nim błyszczy ... bo mam ...


      www.classicorcool.com - zapraszam do newslettera :)

      Delete
  2. Ja zaś czytałam, że Garnier jest najlepszy, choć równie dobrze mógł to być artykuł sponsorowany. Efekty sprawdzę na własnej skórze :)

    ReplyDelete
  3. Ale fajne lakiery:) Mnie wpuścić do centrum to jak dać psu kiełbasę xd

    ReplyDelete
  4. Czekam na recenzję kremu BB, używałam azjatyckich i jakoś u mnie się nie sprawdziły

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)