Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 21 July 2012

Haul: Zdobycze kosmetyczne tego tygodnia

Brzydka pogoda mnie z lekka dobija, dlatego dziś post z wczorajszych zakupów.

Golden Rose 244                                                                                                      


Jego kolor, choć w aparacie nie został uchwycony, oczarował mnie. W rzeczywistości jest to koral wpadający w róż (jeżeli komukolwiek to coś mówi ;)). Zaraz idę pomalować nim pazurki, bo ten lakier wręcz woła "otwórz mnie wreszcie!".

Coral Prosilk 03                                                                                                     

Topem bym go nie nazwała ze względu na strukturę, jaką daje po pomalowaniu. Kupiłam go, ponieważ z zewnątrz przypomina mi trochę brokatowego Inglota, którego dotychczas używałam. Fajnie się mieni, choć już widzę, że żeby był wystarczająco widoczny na kolorze, trzeba nałożyć co najmniej dwie warstwy.

Eyeliner Eveline Cosmetics black                                                                            

Długo się zbierałam do zakupu eyelinera w płynie. Mogę śmiało powiedzieć, że w rysowaniu kresek na powiece jestem totalnym beztalenciem. Może to też dlatego, że dotąd pożyczałam sobie kredki/ ołówki mojej mamy i nie do końca odpowiadała mi ich twardość. Zabrałam więc koleżankę do drogerii, która ma więcej doświadczenia w tej kwestii. Wybrałyśmy eyeliner, którego końcówka nie jest pędzelkiem a raczej pisakiem, który macza się w kałamarzyku. Dziś po raz pierwszy go użyłam i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Jak na moje zdolności kreska wyszła ponadprzeciętnie (nie musicie podzielać mojego zdania ;)). Więcej opowiem, kiedy będę go dłużej używać.







Przypominam o rozdaniu! Osoby, które mają konta: Google i na Facebooku, mogą wziąć udział w obu rozdaniach. Nie musicie mieć bloga, by wziąć udział w rozdaniu ;)
Dla kont: Google i Facebook: http://distinguish-yourself.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html
Dla konta na Facebooku: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=385422514855272&set=a.385422508188606.89876.305773339486857&type=1&theater

2 comments:

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)