Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 28 July 2012

Współpraca z Archipelagiem Piękna/ Masło Shea

Wczoraj przyszła do mnie paczuszka z tym oto kosmetykiem od Archipelagu Piękna. Myślałam, że wstrzymam się z tym postem, ale moja chęć pochwalenia się była zdecydowanie większa. Zanim dostałam przesyłkę, wypełniłam ankietę, dzięki której dopasowano kosmetyk do rodzaju mojej cery, zapotrzebowań... . I w ten sposób w moje ręce trafiło rafinowane masło shea, którego zadaniem jest nawilżenie problematycznych miejsc z uwzględnieniem niechcianych rozstępów, czy zmarszczek. Jeszcze go nie używałam pod kątem testów, ponieważ chcę "wykończyć" swoje stare kosmetyki. Pudełeczko zostało jednak otworzone (czysta ciekawość :)). Masło praktycznie nie ma zapachu i na początku miałam problemem z opatentowaniem jego wyjęcia ze względu na twardość, ale wszystko już mam dopracowane. Teraz wystarczy testować i obserwować rezultaty.

Moja opinia będzie całkowicie obiektywna, niezależnie od tego, że rafinowane masło shea otrzymałam za darmo. Recenzja kosmetyku pojawi się w okolicach września, nie wcześniej niż 20 sierpnia. 
Dziękuję Firmie Archipelag Piękna za zaufanie i możliwość testowania tego kosmetyku.
                                                                                                                                                              
W dn. 29.07-08.08.12r. wyjeżdżam na wakacje- raczej bez możliwości dostępu do Internetu. Po tym czasie odpiszę na Wasze maile i komentarze. Mój wyjazd nie zmieni także ogłoszenia wyników rozdania, na które Was bardzo serdecznie zapraszam <tutaj>.

Blogrolle:
Od dłuższego czasu staram się dołączyć, jako blog kosmetyczny do serwisu Blogrolle, który gromadzi "najlepsze polskie blogi". Z racji tej, że znalazłam tam wiele ciekawych blogów (zarówno kosmetycznych, jak i modowych), sama się zgłosiłam lecz by zostać dodanym należy spełnić kilka warunków. Dzięki tej krótkiej notatce spełniłam już wszystkie warunki uczestnictwa. Zapraszam serdecznie na tę stronę, jeżeli szukacie stron ze świata mody i urody.

4 comments:

  1. Super masło shea sama bym chciała wypróbować :D

    ReplyDelete
  2. bardzo modny kosmetyk;))
    gratuluje;)

    zapraszam i obserwuje;)

    ReplyDelete
  3. Gratuluję ;) Też chcę! To masło wydaje się być bardzo fajne ;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)