Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 26 July 2012

Sekret nawilżonych dłoni, czyli domowe SPA... w białych rękawiczkach

Wielokrotnie już podkreślałam, że moja skóra ma skłonność do przesuszania. Ostatnio zauważyłam, że moje dłonie wyglądają coraz gorzej, stają się przesuszone i wyglądają starzej niż mojej mamy. Wina też leży w słońcu, które w tym roku wyjątkowo upodobało sobie moje ręce. Z tej racji zaczęłam szukać ratunku, bo przecież to właśnie dłonie i szyja mówią o naszym wieku...



Cała kwintesencja nawilżania dłoni tkwi w rękawiczkach i kremie nawilżającym. A zabieg SPA odbywa się nocą. Wiadomo, że w ciągu dnia nawilżenie nie będzie tak skuteczne, ponieważ non stop myjemy ręce. Pewnie wielokrotnie słyszałyście o zakładaniu rękawiczek na posmarowane kremem dłonie. Jeszcze wczoraj nie miałam takich cienkich, bawełnianych rękawiczek, więc użyłam zimowych. W nocy było mi w nich bardzo gorąco, ale zdjęłam je dopiero nad ranem. Pomimo tego, że krem częściowo został wchłonięty przez grube rękawice, to moje dłonie momentalnie po nocy wygładziły się i nawilżyły.

Dłonie wystarczy posmarować trochę grubiej niż zwykle. Ja użyłam kremu do rąk z minerałami z Morza Martwego- Avon; Planeta spa. To mój nowy nabytek. Jestem z niego bardzo zadowolona. Ma delikatny zapach i po jednym posmarowaniu daje długotrwały efekt nawilżenia. Pierwszy i ostatni raz użyłam go wczoraj przed snem, dziś przecież myłam ręce już kilka razy, a mimo to wciąż czuję gładkość. Na ręce możemy również wylać kilka kropel oliwy, która dodatkowo wzmocni płytkę paznokcia i nawilży skórki. Niekoniecznie trzeba używać kremu do rąk. Dobrze się też sprawdzi masło oraz balsam do ciała.

Osoby, takie jak moja mama, które oprócz nawilżenia oczekują spłycenia lub całkowitego zniwelowania zmarszczek, zamiast zwykłego kremu nawilżającego mogą użyć takiego z kompleksem odmładzającym.  Dobre i sprawdzone przez nas kremy do rąk oferuje firma Ziaja.

Jeżeli nie macie "profesjonalnych" rękawiczek, możecie użyć takich komunijnych, o ile posiadacie. Te, które widzicie na zdjęciu kosztowały 14 zł (firma KillyS). Są wielokrotnego użytku, aczkolwiek nie uważam, że są tanie. W internecie znalazłam tańsze egzemplarz, choć nie wiadomo, czy są dobrej jakości.

Taki zabieg można wykonywać również na stopach dzięki kremom nawilżającym lub zmiękczającym do stóp oraz skarpetkom do pielęgnacji. Dzięki temu twardy naskórek zdecydowanie ulegnie zmiękczeniu. Zarówno skarpetki, jak i rękawiczki kupicie w drogerii.

                                                                                                                                                              
Korzystałyście z tego typu zabiegów? A może macie inne sposoby na nawilżone dłonie?  Chętnie poczytam...

6 comments:

  1. Jakie super rękawice ! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, są super, bo jeszcze mają tekturki usztywniające w środku. Myślę, że jutro nie będą już takie fajne, dlatego zrobiłam im zdjęcie na świeżo po wyjściu z drogerii ;)

      Delete
  2. Ciekawy sposób na pielęgnacje rąk:) Też go wypróbuje:)

    ReplyDelete
  3. Fajne rękawiczki ;d ja muszę zadbać o dłonie bo o nich zapominam..

    ReplyDelete
  4. I have to thank you for the efforts you have put in writing this blog.
    I really hope to check out the same high-grade content by you in the future as well.

    In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal
    site now ;)
    my page: Banja Vrujci sobe

    ReplyDelete
  5. W Avon sa te rękawiczki teraz w promocji za 12,99

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)