Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 14 July 2012

Rozdanie!

Rozdanie jest dla wszystkich! Warunek jest jeden- musisz dodać mojego bloga do "obserwowanych" i polubić go Facebooku.

Jeżeli nie masz konta Google, zapraszam na rozdanie tutaj: <klik>


 Obowiązkowo otrzymujecie 2 punkty (za dodanie bloga do "obserwowanych" i za polubienie go na Facebooku).

Aby zwiększyć swoje szanse, możecie:
- zamieścić informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem na swoim blogu (3 pkt)
- zamieścić informację o rozdaniu w bocznym pasku bloga (2 pkt)

Oprócz tego w czasie trwania rozdania (tj. 14.07- 15.08.2012) wybiorę osobę, która otrzyma 5 pkt za aktywny udział w życiu mojego bloga.

Nagrody!

Wygrywają 3 osoby, wylosowane przeze mnie. Do wygrania: bransoletka hand-made z motywem wybranym przez siebie. Czwartą bransoletkę wygra osoba, która weźmie udział w osobnym rozdaniu organizowanym przeze mnie na Facebooku.

Konkurs trwa od 14.07.2012 do 15.08.2012r (włącznie). O ewentualnych zmianach, będę na bieżąco informować na blogu. Ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo.

Zapraszam na osobne, facebook'owe rozdanie <tutaj> . Można brać udział w obu rozdaniach!!!!

Poniżej formularz, który należy wypełnić, by wziąć udział w rozdaniu.

5 comments:

  1. My family always say that I am killing my time here at web, except I know I am getting experience every day by reading thes good posts.
    My web page ; shop for bags

    ReplyDelete
  2. jak fajnie, że organizujesz konkursy. zapraszam do mnie, gdzie znajdziesz sposoby na ekonomiczniejsze życie.

    ReplyDelete
  3. Wzięłam udział :)
    Wypełniłam formularz, zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. Ciekawy konkurs,może wezmę udział. W między czasie zapraszam do mnie. Robótki ręczne ;) www.moduu.blogspot.com

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)