Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 25 July 2012

Haul: Zakupy w Avonie

Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem typowym wzrokowcem, a co za tym idzie- bardziej od tekstu wolę obrazki i zdjęcia ;) Dziś trochę odskoczę od porad i recenzji, a w zamian pokażę Wam, co udało mi się kupić w Avonie z 10-go katalogu. Oczywiście część kosmetyków nie trafi na zawsze w moje ręce, aczkolwiek udało mi się pozyskać kilka kosmetycznych perełek "po kosztach" :)


Żele pod prysznic- Avon Naturals                                                                            



Szaleję na punkcie wszelkich zapachowych żeli pod prysznic. Te udało mi się kupić w cenie 9,99zł za 3 sztuki.

Seria Planet SPA                                                                                                      



 O serii Planet SPA słyszałam wiele dobrego, aczkolwiek zawsze słyszałam na koniec komentarz "cena!". I gdybym faktycznie musiała kupić ten zestaw po cenie katalogowej, wydałabym ponad 80 zł. Z racji tego, że kiedyś brałam udział w szkoleniu, zestaw ten kupiłam za całe 20 zł. Myślę, że zrobiłam interes życia. Zestaw składa się z: Masła do ciała, Maseczki błotnej do twarzy, Kremu do rąk, Wygładzającego żelu do twarzy.

Żele pod prysznic- Avon Senses                                                                               

 

 

Peeling waniliowy- Avon Naturals                                                                           


Ma piękny zapach, jest raczej drobnoziarnisty, zawiera nawilżające masło Shea. Bardzo mi się podoba, niestety- nie jest dla mnie.

Coś dla twarzy- Avon Naturals: oczyszczające maseczka; żel+ tonik 2 w 1    


Coś dla dłoni- Avon Care : glicerynowy krem do rąk; rozświetlający krem do rąk       



Nawilżanie ciała: Avon Care- Ujędrniający balsam do ciała                                  


Coś dla pań i dla panów                                                                    

Woda toaletowa Infinite Moment                                                                            


Woda toaletowa Perfect Strength                                                                            


Obie wody toaletowe udało mi się kupić za 20 zł- jako "wynagrodzenie" za udział w szkoleniu.


Woda toaletowa; Body spray; Żel kąpielowy do ciała i włosów                             




 Pamiętajcie o rozdaniu <klik>
                                                                                                                                                                   
KTÓRE Z TYCH KOSMETYKÓW UŻYWAŁYŚCIE BĄDŹ UŻYWACIE I JESTEŚCIE ZADOWOLONE?? Zapraszam do komentowania 

Udało mi się nawiązać współpracę z Firmą Kosmetyczną Safira, jednakże jak podejrzewam, kosmetyki dostanę dopiero w połowie sierpnia a pierwsze recenzje napiszę dopiero w okolicach września.
Idzie do mnie paczuszka z Archipelagu Piękna z masłem shea. Myślę, że recenzja pojawi się również pod koniec sierpnia.  

12 comments:

  1. Replies
    1. Sporo, aczkolwiek do mnie należą tylko cztery pozycje :)

      Delete
  2. ja mam hopla na punkcie tej serii naturals,bardzo mi sie podobają te zapachy i mam ten żel z owocem granatu i mango ;)

    ReplyDelete
  3. mimo, że fanką avonu nie jestem to z chęcią wypróbowałabym maseczki z planet spa :)

    ReplyDelete
  4. Ta, którą posiadam- błotna- trochę mnie odstrasza ze względu na kolor, aczkolwiek postaram się przełamać, bo słyszałam, że jest niezła :)

    ReplyDelete
  5. uwielbiam te żele z serii Senses, a tego zestawu Planet SPA kupionego za grosze to Ci meeeega zazdroszczę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie można powiedzieć, że kupiłam go za grosze. Też sobie trochę zazdroszczę i z niecierpliwością czekam do wieczora, żeby czegokolwiek użyć :)

      Delete
  6. nie obrażę się, nawet bardzo się cieszę! jestem ciekawa twoich efektów i trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  7. Aaa żele naturalsa muszą pachnieć bosko <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może te zapachy nie są jakoś oszałamiająco intensywne, ale i tak lubię tę serię.

      Delete
  8. Muszę przejrzeć nowy katalog Avonu :)

    ReplyDelete
  9. Ja miałam żel pod prysznic o zapachu granatu jest boski :)
    Tę maseczkę z ogórka i kremy care również :)
    Dodaję do obserwowanych bo ciekawie tu :)
    a tutaj link do mnie : http://cinnamomumapple.blogspot.com/

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)