Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 20 June 2012

Zdobycze kosmetyczne tego tygodnia

Wydawać by się mogło, że 20 czerwca szkoły są już zamknięte. Błąd.
Obiecałam, że będę pisać częściej w tym tygodniu, ale przeliczyłam się. Dziś miałam tak aktywny a jednocześnie- przeładowany w obowiązkach dzień, że cieszę się z godziny, którą teraz mamy i że mogę wreszcie zajrzeć na bloga. W tym tygodniu postawiłam na paznokcie, stąd też paznokciowe zakupy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Golden Rose Paris nr 217




 Wielkie starania włożyłam w to, by uchwycić piękny, głęboki, zielony kolor tego lakieru. Co wyszło- widzicie- nic.
Dzięki licznym bloggerkom, a zwłaszcza Ewalucji, przekonałam się do lakierów Golden Rose. Nie są drogie (całe 4 zł), a że na paznokciach swój mam dopiero od wczoraj, za bardzo nie mogę się jeszcze wypowiedzieć na temat jakości. Niemniej jednak, podoba mi się paleta kolorystyczna tej firmy, więc to nie ostatni lakier w mojej kosmetyczce. Już pierwsza warstwa wystarczyła, by uzyskać głęboki kolor, a druga- była jedynie dopełnieniem ;)







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Essence Spray przyspieszający wysychanie lakieru

Tego sprayu szukałam już jakiś czas. Niekoniecznie w tej formie, aczkolwiek forma dezodorantu również mi odpowiada. Jego zadaniem jest przyspieszenie wysuszenie niekoniecznie posłusznych lakierów do paznokci. Często, kiedy wydaje mi się, że lakier na moich paznokciach jest już zupełnie suchy, ciapnę ręką w jakieś miejsce- i po paznokciach. Po to właśnie jest ten spray, by w takich sytuacjach paznokcie pozostały nienaruszone. Jeszcze go nie używałam, ale słyszałam, że jest dobry. Do tej pory korzystałam z "przyspieszacza" firmy Joko Cosmetics w formie olejku- lakieru do paznokci. Był niezły, ale nie podobało mi się, że trzeba robić to pędzelkiem a poza tym jego konsystencja była dla mnie nieco za tłusta. Ten z firmy Essence ma pojemność 50 ml przy koszcie 10 zł. Nie jestem w stanie nawet powiedzieć, czy to dużo czy mało. Ma być skuteczny!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wibo szablony na paznokcie




Kupione pod wpływem impulsu. Nudzą mi się paznokcie jednokolorowe, choć i te są modne. Naklejamy, malujemy, odklejamy i cieszymy się serduszkami na paznokciach. Są jednorazowe. Od pewnego czasu przymierzam się do zakupienia stempelków, dzięki którym wraz ze wzorkami można stworzyć arcydzieła na paznokciach. I przede wszystkim- nie byłby to zakup jednorazowy, jak ten z szablonami. Ich koszt to 5 zł- 12 sztuk (rachunek z tego taki, że 2 na zapas w razie wpadki :))






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blok polerski

Tematyką paznokci, dbaniem o nie itp. zajmę się niebawem. Dziś ukończyłam szkolenie dotyczące pielęgnacji cery, skóry, walki w rozstępami, cellulitem... . Stąd też wiem, że żeby lakier trzymał się dłużej na paznokciach, korzystamy z tzw. bloku polerskiego. Jak dotąd byłam do niego sceptycznie nastawiona, ponieważ kojarzył mi się z tipsami i "spłaszczaniem" płytki paznokcia do zera. Jak się okazało, blokiem polerskim jedynie matujemy paznokcie a tym samym- odtłuszczamy je. Więcej na ten temat w kolejnych postach.
Za ten blok zapłaciłam niecałe 4 zł. Jeszcze z niego nie korzystałam, ale niebawem zrobię z niego dobry użytek.

 -------
P.S. Jutro mam egzamin na prawo jazdy. Trzymajcie kciuki, bo jak nie zdam, to chyba sobie nie wybaczę :P Buziaki

13 comments:

  1. czekam na notkę bloczka!
    a kciuki trzymać będę !:)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam GR:) zresztą pewnie zauważyłaś;P oby ci służył bo kolor jest wyjątkowy:)

    ReplyDelete
  3. Powodzenia na egzaminie!! :)

    ReplyDelete
  4. ciekawe czy ten wysuszacz działa jak powinien, kciuki trzymam :)

    ReplyDelete
  5. taki blok powinien zdziałać cuda, ale zobaczymy, czekam na opinię:)

    ReplyDelete
  6. tez mam takie bloki:)uwielbiam :)

    a egzamin na prawko mialam przedwczoraj 1 raz, jezdze super, a oblalam, nadusil hamulec przy cofaniu z parkowania :/
    wszystkich egzaminowanych uwalili bo na mecz sie spieszyli(mialam egzamin o 20:40)

    ZA TWOJ TRZYMAM KCIUKI:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to przyznam, że nieciekawie ;/ Mój to już trzeci. Niby wczoraj tłumaczyłam sobie, że nie trzeba się denerwować, a dziś siedzę o 6 rano przed kompem, bo nie mogę spać z nerwów. Też źle nie jeżdżę, a boję się, że obleję na jakiejś głupocie.

      Delete
  7. Śliczny lakier ;) Ogólnie też lubię GR tylko ostatnio ich lakiery coś u mnie podrożały ;(

    ReplyDelete
  8. bardzo ladny lakier do paznokci :) blog rowniez przypadl mi do gustu :) obserwuje i zapraszam http://smakemigracji.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. 3mam kciuki:) a z serduszkami fajna sprawa!

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)