Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 24 June 2012

Woda różana, jako tonik do twarzy i ciała



Tak jak wspominałam kilka postów temu- czas skupić się na kosmetykach naturalnych, hipoalergicznych, idealnych do skóry podatnej na podrażnienia i wrażliwej. Taka jest właśnie woda różana, którą z powodzeniem stosuje się zarówno w kuchni jak i kosmetyce.

Od kilku dni używam wody różanej do twarzy. Dużo o niej czytałam, więc gdy nawiązywałam współpracę z firmą El Masri Group Poland, wspomniałam także, że taka woda mi się marzy, zwłaszcza że słyszałam same pochlebne opinie na jej temat.


Woda różana ma piękny zapach. Nie jestem w stanie porównać go do czegoś innego, bo nawet prawdziwe róże i perfumy nie pachną tak samo. Nawet teraz, kiedy piszę, co chwilę odkręcam butelkę i wącham ją.

Codziennie rano i wieczorem nalewam kropelkę na płatek kosmetyczny i przecieram twarz. Zgodnie z opiniami forumowiczek, od razu czuje się napięcie i uelastycznienie skóry, fajnie też odświeża i nawilża cerę. Dla mnie jest idealna, ponieważ mimo tego, że narzekam na bardzo suchą skórę twarzy, to zdarza się (zwłaszcza latem), że czoło bardzo się świeci, a przez kilka ostatnich dni nie miałam z nim problemów. Odstawiłam wszystkie kremy nawilżające do twarzy, nie stosuję też typowej bazy pod podkład. Wszystko to załatwiają mi dwie krople wody różanej. Mogę nawet powiedzieć, że po kilku dniach cera wygładziła się i jest dużo milsza w dotyku. Podoba mi się, że zapach utrzymuje się przez dłuższy czas.

Oprócz pielęgnacji twarzy, wodę różaną można wykorzystać praktycznie na każdą część ciała. Jest to też składnik wielu maseczek, więc jeżeli wykonujesz maseczki w domu (załóżmy, że z poziomek), to kilka kropel wody różanej naprawdę nie zaszkodzi Twojej cerze. Wodę różaną można także dodać do płukanki na włosy. Zyskają w ten sposób na miękkości oraz zapachu ;). Jeżeli masz wannę, to także z powodzeniem możesz do relaksującej kąpieli dodać mały kubeczek wody różanej. Ja akurat takowej nie posiadam.

Wodę różaną można zrobić samej w domu lub kupić w sklepie. Nie jest droga, więc ja zdecydowanie wybieram tę drugą opcję. Oryginalną wodę w niskiej cenie możecie kupić tutaj:

Z tego co widzę- jest bardzo wydajna i jeszcze długo mi posłuży.To mój faworyt w pielęgnacji i nawilżaniu cery.

------
Czekam na Wasze opinie i komentarze. 

4 comments:

  1. ostatnio się nad nią zastanawiałam w sklepie, ale w sumie jakoś nie byłam przekonana :) Twój wpis spadł mi z nieba ;) teraz kupię na pewno :D

    ReplyDelete
  2. Hymm..ciekawe,woda różana jeszcze nigdy nie używałam:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Zachęcam, bo zapach jest nieziemski. Ale myślę, że nie ma się co paprać w domu, tylko zwyczajnie kupić w sklepie. Jej koszt waha się w przedziale 7 a 10zł.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)