Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 13 June 2012

Wielki test wyszczuplania z Eveline Cosmetics


Kilka dni temu pisałam Wam, że zostałam jedną ze stu testerek nowej linii kosmetyków wspomagających uzyskanie idealnej sylwetki Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D. Wczoraj dostałam paczuszkę z dwoma produktami: Serum intensywnie wyszczuplające i ujędrniające; Diamentowy peeling- masaż myjący antycellulitowy. Od wczoraj też stosuję je, by jak najszybciej opisać Wam swoją przygodę z tymi kosmetykami.
Obietnice producenta są całkiem imponujące i obiecujące.
Mój cel:
Nie jestem osobą borykającą się z cellulitem czy boczkami. Natomiast moim olbrzymim problemem są rozstępy na udach, które "rosły" ze mną od początku gimnazjum.  

Jestem ciekawa, czy stosowane 2 razy w tygodniu peelingi Eveline i 2 razy dziennie serum pozwoli na pozbycie się/ ograniczenie/ częściowe zniwelowanie ich. Dlatego też skupię się na tych partiach ciała, które spędzają mi sen z powiek.

 
Pierwsze wrażenie:
-duża pojemność, czyli po 250 ml każdego kosmetyku.
Podoba mi się, że skład i ilość kosmetyku do testowania są takie same, jak te, które można spotkać w sklepie.
Nie lubię testować kosmetyków, które mają większe stężenie niektórych składników od tych, które są do kupienia, by ich działanie było lepsze a zapach utrzymywał się przez dłuższy czas.Takie działanie niepotrzebnie wprowadza klientów w błąd.
-boski zapach zarówno serum, jak i peelingu. Peeling pachnie mi owocami a zwłaszcza grapefruitem, którego jak podejrzewam w składzie nie ujrzę :) Serum za to pachnie miętą, momentami cytryną, landrynkami i nie wiem czym jeszcze...
-efekt chłodzenia pożądany przeze mnie zwłaszcza latem. Już czuję, że w upalne dni wysmaruję się serum od stóp do głów ;)
-niebanalny skład kosmetyków, czyli peeling zawierający kofeinę (poprawia krążenie, dodaje energii, przyczynia się do zlikwidowania cellulitu), mikrokryształy diamentu (usuwają martwe i suche komórki naskórka, pobudzają mikrokrążenie, dotleniają komórki skóry), wyciąg z jedwabiu i wiele innych...
-szybkie wchłanianie serum
-natychmiastowy efekt po użyciu peelingu- super gładkość, po użyciu serum- relaksujące chłodzenie.

By uzyskać widoczne rezultaty, potrzebuję troszkę czasu. Za tydzień zdam Wam relacje z moich obserwacji.  

10 comments:

  1. także wczoraj dostałam paczkę, diamentowe serum i peeling :) miłego testowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O:) Widzę, że nie jestem sama wśród bloggerek :) Bardzo się cieszę, że będę mogła z kimś skonfrontować efekty.

      Delete
  2. Bardzo fajny blog i dajesz pomocne opinie :)
    Obserwuje

    http://or-and-kw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. też jestem testerką i jestem ciekawa jak to się ma do działania, jakiegokolwiek, bo pierwsze wrażenie jest przemiłe :D

    ReplyDelete
  4. O tak, pierwsze wrażenie jest świetne, a to najważniejsze. Nieważne jakie będą efekty, bo przecież sam kosmetyk nie zrzuci za nas zbędnych kilogramów i nie spali tłuszczyku z brzuszka. Tu przydałyby się dodatkowo ćwiczenia, by zaobserwować zdecydowanie duże efekty, ale cały czas testuję.

    ReplyDelete
  5. z niecierpliwoscia czekam na efekty gdyz za pare tygodni zamierzam zaczac stosowac ;) a z linii 3d bylam bardzo zadowolona, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  6. ja też zostałam testerką, fajnie, że znalazłam kogoś takiego tutaj :))))

    ReplyDelete
  7. Spot on with this write-up, I absolutely believe that this website
    needs far more attention. I'll probably be back again to see more, thanks for the info!
    my site - ozone 5 review

    ReplyDelete
  8. Hello, i believe that i saw you visited my website thus i
    came to go back the choose?.I am attempting to to find things to enhance my website!
    I assume its adequate to make use of some of your ideas!
    !
    My site ; lakiery do paznokci

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)