Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 3 June 2012

Rzęsy po tygodniowej kuracji olejkiem rycynowym

Uwzięłam się i stwierdziłam, że nie zobaczę efektów przy niesystematycznym stosowaniu olejku rycynowego, także od tygodnia dzielnie aplikuję go na rzęsy- dzień w dzień, wieczorem. Muszę przyznać, że efekt jest widoczny (przynajmniej moim okiem). Myślę, że moje cotygodniowe relacje będą także motywacją dla Was, by rozpocząć "kurację" przedłużania, pogrubiania, zagęszczania rzęs olejkiem rycynowym.

Więcej informacji o olejku rycynowym: <KLIK>

A oto zdjęcia:


Na pierwszy rzut oka, kiedy porównuję te zdjęcia, widzę, że dolne rzęsy są dłuższe a górne- zagęszczone. Mam nadzieję, że po dwóch, trzech tygodniach efekt będzie jeszcze lepszy i bardziej widoczny.

Co sądzicie o efektach? Czy tylko dla mnie są one zauważalne? :P

P.S. Przypominam o konkursie. Nie chcę go organizować dla kilku osób, zatem czekam aż trochę "uzbieram" obserwatorów bloga. More information- post niżej.


Rozdanie u Ellyska:

5 comments:

  1. Replies
    1. Jak się cieszę, że ktoś (oprócz mnie) widzi efekt :)

      Delete
    2. widać go gołym okiem :)

      Delete
  2. Ja też używam od jakiegoś czasu i bardzo polecam, sama jestem zaskoczona:)

    ReplyDelete
  3. Ja zdecydowanie za to go lubię, że na efekty nie muszę zbyt długo czekać ;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)