Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 12 June 2012

Rzęsy po dwóch tygodniach kuracji olejkiem rycynowym



Minęły dwa tygodnie od regularnego stosowania olejku rycynowego na rzęsy. Oczywiście były dwa takie dni, kiedy nie używałam go wcale, ponieważ byłam za bardzo zmęczona, by go nakładać na rzęsy.

Klikając na zdjęcia możecie przeczytać o właściwościach olejku rycynowego oraz zobaczyć efekt przed:

i po pierwszym tygodniu:

Efekt po dwóch tygodniach nie jest aż tak oszałamiający, jak po pierwszym. Przede wszystkim jestem już po fazie nadmiernego wypadania rzęs, która dotyczy ponad połowę kobiet korzystających z tej metody (wiadomości z różnych for internetowych). Zauważyłam także, że rzęsy ogólnie mniej mi wypadają, za to rosną już dłuższe.
Oczywiście nie rezygnuję i będę dalej smarować rzęsy olejkiem. Czasami mam jednak dzień lenia i na myśl o ociężałych oczach przez olejek, nie chce mi się ich smarować. Jedyny mankament tego olejku, to to, że jest bardzo oleisty i kiedy trafi do oka, to mam problemy z widzeniem ;)

Jak oceniacie? Widać efekty?

3 comments:

  1. powiem Ci, że różnica jest widoczna, no i po tygodniu, stosuj dalej i dokumentuj, bo widzę, że warto :D

    ReplyDelete
  2. odrobinkę, ale widać
    ja też zaczęłam znowu go używać, chciałabym żeby się zagęściły...

    ReplyDelete
  3. To jesteś na bardzo dobrej drodze, bo Twoje rzęsy już są bardzo długie, więc odrobina gęstości im nie zaszkodzi :))

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)