Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 9 June 2012

Recenzja: Nail Polish by Ingrid


Moi nauczyciele obecnie są w swoim żywiole- kartkówki, sprawdziany, pytania, prace domowe- wszystko naraz. Zatem dziś tylko krótka recenzja lakieru do paznokci Nail Polish Ingrid. Niestety mój aparat nie złapał pięknego, morskiego koloru lakieru. Musicie sobie wyobrazić, że właśnie taki on jest ;))


Nr: 403
Cena: ok. 4 zł
Pojemność: 8 ml
Wytrzymałość: ---
Cechy: intensywny kolor
Pędzelek i aplikacja: Pędzelek dosyć cienki, aczkolwiek nie sprawia on dużych problemów przy aplikacji
Konsystencja i krycie: dosyć płynny lakier, czasami przy nieuważnym malowaniu- spływa na boki. Ten akurat nieźle kryje już po pierwszej aplikacji
Wysychanie: oj, trzeba być cierpliwym, jeżeli nie ma się czegoś, co przyspiesza wysychanie tego lakieru.
Trwałość: niezbyt długa, max 3 dni, odpada "płatami" ;P
Największa zaleta: kolor, ale tylko w buteleczce ;)
Wady: szybko odpryskuje, długo schnie
Komu polecam: chyba nie polecam :P

Wszystko pięknie, ale niestety nie na docelowym miejscu, czyli na paznokciach. Być może kolor śliczny, ale szkoda, że to jedyna zaleta, jaką mogę tutaj akurat wymienić. Po trzech dniach "użytkowania" musiałam usunąć ledwie zauważalny już lakier z paznokci, bo co to za przyjemność mieć go na co trzecim paznokciu w całości. Niestety, będę musiała się z nim pożegnać, a zapowiadało się tak ładnie...

Macie swoje ulubione marki lakierów do paznokci, do których chętnie wracacie, bo Was zachwyciły? Czekam na Wasze opinie i komentarze...

EDIT: Poczytałam troszkę o lakierach tej firmy. Wiele osób je sobie chwali. Mówią nawet, że szybko schną. Być może mój egzemplarz jest nieco sfatygowany, skoro podobno powinien być taki cudowny.

5 comments:

  1. Kolor wygląda ładnie. Szkoda, że z jakością gorzej. :) Buteleczki lakierów Ingrid przypominają mi zawsze H&M'owe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też :) Może chociaż te z H&M są lepszej jakości, bo jak dotąd nie próbowałam ich.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)