Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 29 June 2012

Recenzja: Essence- wysychacz do lakieru, Express Dry Spray


Szczerze mówiąc, na dziś przygotowałam sobie zupełnie inny temat- chciałam Wam opowiedzieć o kosmetykach z surowców naturalnych, czyli o pumeksie ze skały wulkanicznej. Zmieniłam plany, ponieważ pojutrze wybieram się na dziesięciodniowe wakacje i z racji tego pomalowałam paznokcie, a na koniec użyłam sprayu przyspieszającego wysychanie lakieru (od kupna- trzeci raz). Pod wpływem refleksji i pewnych wniosków, dziś piszę recenzję na temat Sprayu z Essence.

Byłam do niego nastawiona bardzo pozytywnie, ponieważ z tego typu "wysychaczami" miałam do czynienia. Do tej pory używałam czegoś takiego z firmy Joko Cosmetics i byłam z niego przeciętnie zadowolona, ponieważ nie podobał mi się sposób aplikacji- malowanie pędzelkiem tak jak w przypadku zwykłego lakieru. Sprayu z Essence użyłam 3 razy.
Producent obiecuje:
"...twoje paznokcie wyschną w chwilę."
Proponuję zdefiniować słowo "chwila". Niestety, w moim przypadku nie sprawdził się na całej linii. Użyłam go zgodnie z zaleceniami producenta, czyli po pomalowaniu paznokci na kolor, odczekałam te 30 sek. i w odległości mniej więcej 30cm rozpyliłam spray na lakier. Mam tendencję, że mimo użycia wysychacza, odczekuję dodatkowo 10 min na całkowite wyschnięcie lakieru. Miałam nadzieję, że tym razem będzie tak samo, ale myliłam się. Spray się kompletnie nie sprawdził- lakier nie wysechł, ponieważ już po delikatnym dotknięciu lakieru (w celu upewnienia się, czy wysechł), odbiły się linie papilarne.

Może jestem zbyt wymagająca, ale gdybym nie używała innego wysychacza do lakieru, powiedziałabym: a może tak powinno być; może tyle lakier schnie...
Ale mając porównanie: Essence- Joko, zdecydowanie Joko w formie lakieru do paznokci sprawdził się lepiej.  

---------
Używacie preparatów przyspieszających wysychanie lakieru?

9 comments:

  1. chciałam to kupić bo zawsze mam problem jak maluje paznokcie nie umiem poczekać aż wyschną, ale dobrze że tego nie kupiłam bo tylko bym bardziej się wkurzała i szkoda marnować pieniędzy, może zakupie z Joko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie lepiej by było wypróbować inną firmę, ponieważ ta wg mnie się nie sprawdziła

      Delete
  2. łał, przydałoby się coś takiego.
    a pro po prawka, jak zaczełaś to zawsze kiedyś zdasz,
    wiem coś o tym, co prawda nie z własnego doświadczenia, ale wiem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za słowa wsparcia :) Liczę, że mi się uda

      Delete
  3. miałam dośc dawno z Avonu ale to był straszny niewypał :)

    ReplyDelete
  4. kurcze, szkoda że nie działa, bo przydałby mi się taki specyfik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak tylko kupię nowy, dobry- z pewnością o tym napiszę ;)

      Delete
  5. Mnie wszystkie takie bajery nie kuszą. Wolę poczekać normalnie, aż lakier wyschnie;)

    ReplyDelete
  6. świetny blog, wiesz? :)

    obserwujemy :*?

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)