Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 4 June 2012

O darmowych próbkach rzecz krótka



Jakiś czas temu dostałam darmową paczkę z próbkami od Johnson&Johnson. Kompletnie się nie spodziewałam, że kosmetyki faktycznie dotrą, ponieważ wielokrotnie składałam zamówienia na próbki i zamiast nich przychodziły liczne ulotki, a kosmetyków- brak. Tutaj się nie zawiodłam, na przesyłkę czekałam raptem dwa tygodnie (to nic w porównaniu do innych tego typu kampanii).
W paczuszce znalazłam:
- Mleczko pielęgnujące (50ml)
- Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 (50ml)
- Krem pielęgnujący (15ml)

Oprócz tego można było zamówić krem przeciw odparzeniom, ale niestety nie kliknęłam odpowiedniej rubryczki. Oczywiście kosmetyki te przeznaczone są dla niemowląt i dzieci. Ja z racji delikatnej i podatnej na podrażnienia skóry, skusiłam się na używanie kremu pielęgnującego. Smaruję nim twarz, choć dokładnie nie wiem jakie jest tego pierwotne przeznaczenie. Jak dotąd żadnych wyprysków nie mam ;)



Inne próbki, z których dosyć często korzystałam to tampony Ob. Podobnie, jak w powyższym przypadku- na przesyłkę długo nie czekałam, choć czas oczekiwania był dłuższy niż dwa tygodnie. W paczuszce znajdowały się po dwa tampony: mini i normal. Jest to dobra alternatywa dla kogoś, kto nie do końca jest przekonany do tamponów.

W obu paczuszkach znajdowały się broszurki dotyczące pielęgnacji i zastosowania kosmetyków.

Korzystałyście z tego typu kosmetyków?
Czekam na Wasze zaufane linki dotyczące darmowych próbek...

P.S. Przypominam, że niebawem pierwsze rozdanie na moim blogu. Ponieważ nie chcę organizować go dla kilku czytelników- kliknij "Obserwuj Bloga", by rozdanie mogło dojść do skutku w szybkim czasie ;)

7 comments:

  1. Napisz mejla do Clareny, Yves Rocher, one zawsze przysyłają. Adresy znajdziesz na ich stronach internetowych. Zapraszam do siebie na obserwowanie :)

    ReplyDelete
  2. Miałam kiedyś ten zestawik. Są dla dzidziusia, ale to ja go używałam, a co mi tam :).

    obserwuje i czekam na rozdanie :)
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Być może to jest faktycznie troszkę egoistyczne, ale czuję, że moja skóra potrzebuje tylko delikatnych kosmetyków, a nie zapychaczy.

      Delete
  3. Również zamawiałam te próbki i polecam - szybko wpadną w nasze ręce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kiedyś zamówiłam i przyszły po trzech miesiącach. Chociaż było warto, bo przyszło ich więcej niż się spodziewałam.

      Delete
  4. Bardzo mi się tu podoba.
    Będę wpadać częściej i dodaję do obserwowanych, bo mądrze prawisz :)
    Więcej postow proszę :)

    ReplyDelete
  5. ja tego żelu używam do mycia twarzy. Jest mega wydajny i dobry. Polecam

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)