Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 22 June 2012

Nowy nagłówek + zapowiedzi

Mam masę pomysłów na kolejne posty, które zacznę spisywać dopiero jutro. Dziś natomiast trochę na inny temat, a mianowicie: jak widzicie, mam nowy nagłówek na blogu; oraz troszkę o tym, czego możecie się spodziewać w najbliższych dniach.

Przez kilka ostatnich dni szukałam kogoś, kto jest w stanie zrobić mi nagłówek na bloga za free. W skrzynce mailowej znalazłam wiadomość, którą (mówiąc szczerze) o mały włos byłabym przegapiła. Napisała do mnie Pani Elwira, która już po kilku dniach przesłała mi propozycje 8 nagłówków. Byłam zaskoczona, ponieważ rzadko kiedy zdarza mi się pracować z tak życzliwymi i bezinteresownymi ludźmi. Wybrałam ten, który prezentuje się na górze, choć wszystkie wg mnie byłyby tutaj idealne. Uważam, że Pani Elwira zasługuje na to, by stworzyć o sto razy lepszego posta niż ten. Zachęcam Was do polubienia Fun page'a firmy, dla której pracuje Creative Relations DORADZTWO WIZERUNKOWE .
Strona główna firmy Creative Relations
Troszkę zapowiedzi: KOSMETYKI NATURALNE
Z pozytywnym wynikiem nawiązałam współpracę z firmą: El Masri Group- Poland, dzięki której będę miała okazję wypróbować kilka zupełnie nowych dla siebie kosmetyków, a mianowicie: pastę cukrową do depilacji, wodę różaną, naturalny pumeks, mydło naturalne Aleppo oraz gąbkę Loofah. Do tej pory opisywałam Wam działanie gąbki Loofah <tutaj>, natomiast kilka najbliższych postów poświęcę w/w kosmetykom naturalnym.

COŚ DLA CIAŁA
Przedwczoraj ukończyłam szkolenie: ABC Pielęgnacji Cery. Nowo-zdobytą wiedzą postanowiłam się z Wami podzielić, zatem za jakiś czas opowiem troszkę o: podstawowych krokach pielęgnacji skóry i paznokci; walce z cellulitem i rozstępami (to nie jest sytuacja beznadziejna); opalaniu.
Oprócz tego ciągle stosuję kosmetyki antycellulitowe z Eveline Cosmetics. Niebawem spiszę swoje obserwacje i opinię na ich temat.

STOPY
Być może niektórzy już zapomnieli, że od maja staram się regularnie używać kosmetyków pielęgnujących stopy. A ja o tym cały czas pamiętam! ;) Niebawem recenzja kilku, na których warto zawiesić oko.

-----
Co sądzicie o nagłówku? Wg mnie jest idealny- całkowicie współgra ze mną. 

5 comments:

  1. Replies
    1. Jak pewnie zauważyłaś- też tak sądzę. Dziękuję ;*

      Delete
  2. nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie eveline działa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że używam tych kosmetyków codziennie i też widzę różnicę.

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)